schimmelinfectie

A

Anoniem

Guest
hoi.

heb net mijn vruchtbare dagen gehad zegt mijn ovulatietest.op 9 maanden en predictor site  stond vanaf 12 tot 15 feb.
maar ik klus gewoon verder en we zien wel.
maar ik heb een schimmelinfectie gekregen wat kan ik aan doen.

gr yvon

Ha meid.

Zover ik het weet heb je als je twee duidelijke strepen op de ovutest hebt dat je ei tussen de 12 en 24 uur komt.
Maar dat is een gemiddelde kan bij iedereen anders zijn. ik had bv
s'morgens lichte streep en sávonds twee duidelijke strepen en s'morgens de streep weer minder. dus ik moet twee keer per dag testen anders weet ik niet wanneer ik mijn ei heb. ik wens je veel succes met klussen.
Over de schimmelinfectie:
Met zoiets moet je toch echt naar de dokter. want je komt er niet zo vanaf. Tenminste dat is mij toen verteld. maar zeg er wel bij dat je zwanger probeerd te raken.
Ik zit er nu ook mee. Ik vraag me af als je met een schimmelinfectie wel zwanger kunt worden ofniet. maar we zullen zien.
Ik hoop voor je dat je snel een positieve zwangerschapstest in handen  hebt.
veel succes.

groeten gizzymo

Hoi hoi

Voor een behandeling van schimmelinfctie ken je beter naar HA gaan,als hij ziet om wat voor schimmel het gaat dan krijg je hiervoor een kuurtje/vraag meteen ook voor je partner want schimmelinfectie is besmettelijk,dus dan blijven jullie elkaar aansteken ermee,en neem van mij aan dat jeuk erger is dan pijn;)

Groetjes Fran

ps. Ik waste me intieme deel altijd met een goed uitgewassen washandje,maar ken beter zonder iets van zeep(hoe vies het ook lijkt)

Hoi Meiden,

Ik heb 4 feb een positieve ovulatie test in mijn handen gehad.smiddags gedaan.
Gelijk geklust en de volgende dagen daarna ook nog.
Hoe lang moet je eigenlijk door klussen.
Ik heb het alwel eens eerder gehad toen was het iets erger.
Nu niet zo erg maar het is wel een schimmelinfectie.
ik was me met lactacyd.en dat helpt wel.
nu kan ik even niet meer vrijen met mijn vriend.
dus zwanger word tja denk even van niet.

succes thxs
yvon

Yvon

Als je een positieve ovulatietest in handen hebt gehad, dan kun je de dag erna nog klussen maar daarna ben je niet meer vruchtbaar zeg maar

Hoi Yvonne,

Ik lees hier het een en ander over lactacyd. Ik heb ooit gelezen dat je in de vruchtbare dagen beter geen lactacyd kan gebruiken omdat het het vruchtbare slijm weghaalt, zeg maar. Of het klopt weet ik niet, maar ik heb het sindsdien laten staan...
Beter katoenen ondergoed dan synthetisch als je gevoelig bent voor schimmelinfecties en liever geen inlegkruisje.
En verder idd naar de HA

Groetjes Haily

Terug
Bovenaan