Schimmelinfectie?

Hoi allemaal,

Ik heb even een kort vraagje. Sinds enkele dagen heb ik last van een wat gelige/groenige afscheiding. Nu weet ik dat dit de symptomen zijn van een schimmelinfectie. Echter ben ik bijna 34 weken zwanger. Is het dan nog wel mogelijk om hier iets aan te doen (voor de bevalling bedoel ik?)
Alvast bedankt!
 
Hallo anoniem,
Ik ben nu 26 weken zwanger en heb al enkele weken last van deze vreselijke irritante schimmelinfectie. En ja daar kun je wat voor krijgen ik heb zelf een zalf gekregen die je een paar dagen inwendig vaginaal toe moet dienen. Het is verder niet schadelijk voor je kindje. Wat wel belangrijk is dat je er voor je bevalling vanaf bent anders raakt je kindje besmet en krijgt hij/zij spruw. Dus een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad het gaat niet vanzelf over.
Groetjes Marianne.
 
Ja je zal wel moeten anders heeft je kindje dat binnen kort word geboren grote kans op spruw. Dus ff de dokter bellen en dan krijg je een vaginale zetpil of een zalfje, deze pil is 4 weken werkzaam en misschien ben je er dan vanaf, zoniet dan krijg je er nog een. Maar bij mij was het maar een keer nodig. Heel veel succes er mee.

Groetjes Saab
 
Hallo

Heb je ook jeuk?
Het komt heel veel voor dat je afscheiding hebt , ik heb dit vorig week nog ff nagevraagd, dit hoorde erbij , als je jeukt krijgt dan is het meestal een infectie
 
Ik zou zeggen: even langs de huisarts! Overigens is er toch al wel een grote kans op dat je kindje spruw krijgt hoor, als je tijdens je zwangerschap een schimmelinfectie hebt gehad.
 
Dat is dus het rare, ik heb geen jeuk. Maar ik zal in ieder geval de huisarts bellen. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Iedereen bedankt voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan