schimmelinfectie.

Net las ik op een vorige vraag over een schimmelinfectie van iemand dat ze na veel geklier met terugkomende infectie de boel nu de boel laat. Ik kan me dat voorstellen vooral als je op het eind loopt.

Maar laat je toch behandelen!!!! doe je dit niet dan heeft je kindje grote kans die infectie tijdens de bevalling in zijn mondje te krijgen met gevolg spruw em dat is erg pijnlijk voor je kindje en ook voor jou als je borstvoeding geeft. Dus nogmaals laat je toch behandelen!!!! Omwille van je kindje.
 
Het is niet dat ik er niks aan doe, ik wil alleen geen medicijnen meer. IK HEB AL 4 (VERSCHILLENDE SOORTEN) KUREN GEHAD EN NIKS HELPT.
In goed overleg met de vk neem ik nu geen medicijnen meer. Wel let ik heel erg op mn voeding (geen suiker, wel yakult en activia yoghurt met bioculturen) en gebruik ik candira om de boel onder controle te houden zeg maar.
 
Maar je bent je er wel van bewust dat je je kind hiermee kan besmetten tijdens de bevalling, zoals anoniem dat zegt?

Ben je trouwens al eens doorverwezen naar een gyneacoloog of had je de medicijnen van de huisarts. Ik heb zelf de laatste tijd nogal het idee dat huisartsen bar weinig van vrouwenkwalen weten en dat je bij een gyneacoloog beter af bent wat dat betreft.

vervelende situatie voor je in iedergeval. Ik hoop dat je er nog iets op vindt.

groetjes, jane
 
Ik weet dat ik mn kindje hiermee kan besmetten tijdens de geboorte, maar zoals ik al zei: IN OVERLEG MET DE VK neem ik geen medicijnen meer.
IK HEB AL 4 KUREN GEHAD (canesten en gyno-daktarin) en elke keer kreeg ik het na een paar dagen net zo hard terug.
HOE GOED DENKEN JULLIE DAT AL DIE MEDICIJNEN VOOR EEN ONGEBOREN KINDJE ZIJN???
 
Hoi anoniem ik heb dat berichtje niet geschreven om je aan te vallen maar omdat ik zelf bij mijn vorige zwangerschap met hetzelfde probleem zat en het heeft ons een half jaar geduurd voor dat mijn zoontje de infectie te boven was. Een half jaar lang veel pijn bij het drinken voor dat kleine ventje en een half jaar lang medicijnen die ook in zijn maagje kwamen. Die medicijnen voor een schimmelinfectie lijken mij onschadelijker dan de medicijene die mijn zoontje kreeg na die tijd.

Ik zeg het alleen maar om je een hoop ellende te besparen voor straks. Want als je uk elke voeding ligt te krijsen van de pijn is al helemaal niet leuk.
 
hoi hoi,

kan me heeeeeel goed voorstellen dat je er helemaal genoeg van hebt. ik ben nu 30 weken zwanger en heb het al 4 keer gehad, ik heb verschillende kuren gehad en na een paar weken was het er WEER. nu heb ik weer jeuk en wat klonterige (sorry) afscheiding dus volgens mij heb ik het weer te pakken echt kloote gewoon. maandag ga ik eerst lekker op vakantie en daarna maar weer een bezoekje aan de ha. wordter dus ook gek van. succes he
 
Terug
Bovenaan