schimmelinfectie!!

bah bah, heb t bij de vorige 2 ook gehad en deze keer helaas weer.
een schimmelinfectie! nu vind ik het voor mezelf niet erg maar mijn ervaringen na de bavlling met spruw bij de kleine zijn niet zo leuk!
beide hebben heel veel en lang last gehad van spruw.... renzo zelfs al meteen de dag na zijn geboorte.
maar goed ik ga niet op de zaken vooruit lopen, nu vind ik het voor mezelf niet zo leuk en alleen het idee vind ik gewoon niet fris....
heeft iemand dit ook al gehad?

ow wat vervelend...

ik hoop zo dat ik daar geen last van krijg!! Heb een paar jaar terug echt iedere maand schimmelinfectie gehad. Standaard in de stopweek van mijn pil... Toen heb ik van de huisarts zware kuur pillen gehad (die ik heel lang moest slikken) en daarna nooit meer klachten gehad... dus.. fingers crossed.!!

ow wat vervelend...

ik hoop zo dat ik daar geen last van krijg!! Heb een paar jaar terug echt iedere maand schimmelinfectie gehad. Standaard in de stopweek van mijn pil... Toen heb ik van de huisarts zware kuur pillen gehad (die ik heel lang moest slikken) en daarna nooit meer klachten gehad... dus.. fingers crossed.!!

Hey wat vervelend...

Ik heb inmiddels ook al 2 schimmelinfecties gehad (iedere keer na de sex.... !)

Mijn dokter heeft me van die vaginale capsules voorgeschreven.... die konden geen kwaad...

3 dagen een eitje naar binnen, en je bent van het gejeuk af!

Ik heb de infecties waarschijnlijk gehad omdat de afscheiding en slijm droger word tijdens een zwangerschap...

succes

Hey wat vervelend...

Ik heb inmiddels ook al 2 schimmelinfecties gehad (iedere keer na de sex.... !)

Mijn dokter heeft me van die vaginale capsules voorgeschreven.... die konden geen kwaad...

3 dagen een eitje naar binnen, en je bent van het gejeuk af!

Ik heb de infecties waarschijnlijk gehad omdat de afscheiding en slijm droger word tijdens een zwangerschap...

succes

ik heb het gekregen van de anti biotica die ik geslikt heb een paar maanden.
ik heb idd ook die capsule gehad en een zalfje omdat het van binnen en buiten zit.
buiten is het meer geiiriteerd maar dat zal niet overgaan met die capsule.
ik heb deze ook eerder gehad en weet helaas wat me te wachten staan pfffff

ow die schimmel kun je ook krijgen van de pil trouwens!!!

Onee, bij mij hielpen die capsules perfect! Er zijn natuurlijk veel soorten schimmels... Ik krijg het vooral van badschuim e.d. gelukkig dan niet zo hardnekkig!

Ff checken bij huisarts zou ik zeggen!

Onee, bij mij hielpen die capsules perfect! Er zijn natuurlijk veel soorten schimmels... Ik krijg het vooral van badschuim e.d. gelukkig dan niet zo hardnekkig!

Ff checken bij huisarts zou ik zeggen!

Terug
Bovenaan