Schimmelinfectie

Hoi dames,

Heb al sinds half november last van spruw.
Heb nu al mijn 4e kuur maar het wil nog niet weggaan.
Nu is de spruw "naar binnen geslagen" en heb er dus een vaginale schimmelinfectie bij, jeukkkkk:-(
Dus daar ook een kuur en zalfje voor.
Gelukkig heeft Finn nog nergens last van.
Hoop dat het snel over is.
Meer meiden die hier last van hebben (gehad), schijnt veel voor te komen in de zwangerschap/ na de bevalling.

Liefs Danielle.

Ohh das balen zeg! Ook niet echt een charmant plekje om even lekker te krabben he ;-)

Ik had bij Raff wel spruw aan mijn tepels, en hij in zijn mondje. Moet zeggen dat dat ook redelijk snel weer over was. Ik had idd een heel stinkend zalfje, en omdat ik bv gaf, verder geen medicatie. Raff wel een ab kuur.

Sterkte ermee!

Liefs

Ik heb er ook tijdens de zwangerschap last van gehad.

In het begin heb ik van die eitjes in moeten brengen. Toen had ik het snel onder controle.
Als ik het idee had dat het weer opnieuw kwam opzetten smeerde ik ook een zalf, hielp goed!

De dokter adviseerde mij ook om het te proberen met yoghurt. Dat herstelt de zuurgraad.

x

Heb met 20 weken een vaginale schimmelinfectie gehad. Toen kreeg ik een soort ei wat ik in moest brengen, en vanaf toen nooit meer last van gehad...

Beterschap!

Hoi dames.

Ik heb idd ook zo'n eitje gehad en een zalfje.
Heb nu alleen veel last van mijn knip. Had ik al een paar dagen geen last meer van maar nu begint dat brandende gevoel weer. Komt denk ik door het zalfje. Hoop maar dat het snel beter gaat. En anders ga ik jullie tops eens proberen

Bedankt voor jullie reacties.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan