Schimmelinfectie???

Aah ik heb zo'n jeuk:-( Ja inderdaad daar vanonder! Grr ik word er knetter van!! Morgen maar even langs de huisarts!
Is dat trouwens niet gevaarlijk voor t hummeltje in m'n buik???

Trusten X Anneke

Mijn vk vertelde dat je er extra gevoelig voor kan zijn tijdens je zwangerschap. Als je het laat behandelen volgens mij niet schadelijk. wel even vertellen dat je zwanger bent he?

liefs, Peet

Heel vervelend. Heb het ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Kreeg toen vd geen 1 tablet die je vaginaal moest inbrengen, toen was het snel over. Morgenvroeg direct de huisarts bellen want je wordt vast helemaal gek vd jeuk!

Hey,

zelf ook gehad bij mn vorige zwangerschap, kreeg een cremetje en toen was et zo over...

morgen meteen bellen.. je hoeft er meestal niet voor lanmgs te komen...

liefs andere An

Wat vervelend. Ik ken het niet maar heb wel gehoord dat het vaak voorkomt tijdens de zwangerschap. Zou geen kwaad kunnen, maar wel even een zalfje of zo vragen. Ik hoop dat het snel over is.

Kan geen kwaad hihi. Wel heel vervelend! Dit heb ik bij de eerste tijdens bevalling gehad.... Dat was ook balen! Hij is erdoor met aldus geboren. Niks ernstigs, wel vervelend!

Ff doc bellen en een eitje of crempje halen ervoor hahaha.

Succes!

Liefs

Hoi hoi,

Volgens mij niet schadelijk alleen tijdens de uitdrijvingsfase kun je het meegeven... Dus zorgen dat je er dan verlost van bent ;-). Maar daar heb je nog even voor!

Terug
Bovenaan