Schimmelnfectie?

Hallo dames,
Even een vraagje, volgensmij heb ik last van een vaginale schimmelinfectie ( ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad). Ik heb toen 3 vaginale tabletten gehad en een zalfje. Weet iemand welk zalfje ze dan voorschrijven (de tabletnaam weet ik nog wel), want volgens mij ben ik er nu redelijk op tijd bij. Ik zou het graag voor vrijdag weer over willen hebben, omdat we dan een dagbruiloft hebben, en ik het nu al licht hinderlijk weer ga vinden.
Alvast bedankt, dan kan ik morgen gelijk een recept bij de huisarts bestellen.
 
hoi ik heb dus ook last van schimmelinfectie heel erg hinderlijk ja ik begrijp hoe je je voelt ik heb ook een zalfje gekregen en dat heet clotrimazol het helpt bij mij uitstekent maar moet er aan denken als ik er geen last meer van heb dat ik het dan ook nog een week door moet smeren heel veel succes en veel plezier een vrijdag ben net twee weken zelf getrouwd en afgelopen donderrdag nog een trouwerij gehad was wel vermoeiend dus doe het rustig aan die dag doei
 
Hoi,

Ik ben nu ook (denk en hoop ik) zwanger. Ik ga woensdag een test doen, ben nu 2 dagen over tijd, maar ik heb ook last daarvan. Is dat normaal???? Zo ja, dan is dat weer een teken dat ik misschien toch zwanger ben, hihihi, spannend.

Mandy
 
Hoi,

Ik hoop dat je dit nog leest, want ik ben er lekker op tijd bij. Waarschijnlijk heb jij Candesten tabletten en Miconazolnitraat zalf. Heb ik namelijk ook gehad en werkte prima. Kan je ook gebruiken tijdens de zwangerschap.

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Terug
Bovenaan