Schimmeltje?!?

A

Anoniem

Guest
Nou ja zeg, ik had nogal jeuk, ga ik naar de dokter heb ik een schimmelinfectie. Heb ik nog nooit eerder gehad.Echt balen! Wat een gedoe... Wie heeft dat ook wel eens gehad en hoe lang duurde het? Over een paar dagen heb ik mijn ei, maar moet nu ff niet aan klussen denken...

Hoi Joosje,

Volgens mij hebben best veel vrouwen wel eens last van een schimmeltje. Het kan tenslotte zo naar binnen (om het maar oneerbiedig zo te zeggen).

Had het vorige maand ook. Inwendig weliswaar dus gelukkig niet teveel jeuk. Kreeg direct een paar pillen om vaginaal in te brengen en het moet met een week dan wel over zijn volgens mij. Bij in ieder geval wel (denk ik want ik kan natuurlijk niet naar binnen kijken).

Weet niet wat je hebt, maar volgens mij mag je met die inwendige pillen alleen klussen met condoom (voor een week ofzo) anders krijgt je man zijn jeweetwel er ook last van en kun je weer overnieuw beginnen.

Meid het is wel ships net voor je klusperiode, maar vraag anders aan de dokter of je mag doorklussen. Als je dat wilt natuurlijk....

Succes en hoop dat het snel over is. Niets is zo erg als jeuk!

Groetjes,
Roos

Ja joh, je wordt er gek van! En het is ook geen plek waar je ff lekker ongegeneerd aan kan gaan zitten krabben :)
Maar ik heb een cremetje gekregen, omdat er inwendig niets te zien was. Als het goed is moet het overgaan. Ha zei dat deze vorm niet besmettelijk is dus nog maar ff kijken met dat klussen... Misschien helpt het wel tegen de jeuk :)

Hoi Joosje,

ik heb zelf ook regemaltig last gehad van jeuk. Ik kreeg daar altijd een zalf je voor. Met een paar dagen is de jeuk dan weg. Het voordeel van die zalf is dat je man die ook kan (moet gebruiken want hij heeft waarschijnlijk die schimmel ook te pakken) gebruiken zodat je toch kunt klussen.

Zou het ff navragen bij je huisarst

Groetjes As

Zag later pas dat je ook een zalfje gekregen hebt. Zou je man die voor de zekerheid ook maar ff laten gebruiken, je weet het tenslotte maar nooit. Succes met klussen

Groetjes As

Hoi Joosje,

Ik heb het chronisch! Kreeg ook steeds sterkere middelen en dan ging het wel over, maar heb het om de haverklap weer. Nu heb ik homeopathische druppels, Candida Albicans, en als het dan weer begint te jeuken, neem ik een paar dagen die druppels en dan ben ik er weer een tijdje van af. Ik ben blij dat dat helpt, want ik baal van die paardenmiddelen van de ha.

Succes, Inge

Hoi Joosje,

Inderdaad verstandig als je vriend/man het ook behandeld. Mannen merken er vaak niet veel van, maar kunnen het dan toch hebben. Je hebt er cremes en vaginale zetpillen voor (meestal drie dagen) als dat niet werkt krijg je vaak 1 orale capsule. Binnen een week moet het in principe wel over zijn. Vagina is dan ook niet meer zo rood en afscheiding wordt weer normaal.

Ha Ladies
Bedankt voor jullie reacties! Nou, de jeuk wordt al wat minder gelukkig. Bedankt voor de tip dat mn mannetje zich ook in moet smeren, had ik zelf natuurlijk nie aan gedacht... Ik ga ervan uit dat ik straks van die jeuk af ben en dat ik gewoon kan gaan klussen tijdens mn ei! Bizar eigenlijk dat zoveel vrouwen hier last van hebben, nouja, het is ook best een kwetsbaar plekje natuurlijk. Zaterdag lekker op vakantie, 3 weekjes er tussen uit. Testje zit al in de koffer want nod valt in de holiday. Welterusten voor later en liefs van Joosje

Terug
Bovenaan