Schnuggle Badje

<p>Hallo Allemaal,</p><p>Heeft een van jullie ervaring met het Schnuggle Babybadje? Mij lijkt het heel handig maar zoals met zo veel dingen is het zo moeilijk in te schatten als je zelf nog geen kleintje hebt. </p><p>Ik hoor het heel graag!</p>

Topding ik heb hem voor me zoontje gebruikt vanaf 10 weken tot 1 jaar echt een heel fijn badje. Hoeft maar een beetje water in en ze kunnen goed zitten, waardoor je soms een hand vrij heb. Nu voor me dochter van 3 maanden gebruik ik hem weer. Voor newborn vindt ik hem niet handig pas als dat nekje wat sterker is.. Dus voor de schnuggle ging ze met me man mee onder de douche. Een standaard babybadje heb ik ook en die gebruikte ik weer vanaf 12 maanden en soms met newborn maar vond het maar gehannis..
Schnuggle badje geef ik regelmatig als babyshower of geboorte cadeau zo fijn dat ik hem vindt! 

Wij hebben hem ook, baby is nu 9 maand... omdat ik toch vond dat ik niet genoeg handen vrij had douche in nu gewoon iedere keer met hem samen, maar denk niet dat het aan de schnuggle ligt maar meer aan een babybad opzich ? ik gebruik hem nu nog wel iedere keer om hem voor en na het douchen in te zetten zodat hij veilig en warm is

Terug
Bovenaan