schoenen 2

hallo dames,

was vandaag met mijn moeder bij de orthopeed
en kon het niet laten om even Zoë der schoenen te laten checken.
wat hij zei zal ons allen verwonderen.
de zool was van geen enkel belang.
het enige wat belangrijk was, was dat de hiel hard was het moest bijna niet in te knijpen zijn dit voor de steun van de enkel zodat die niet alle kanten op kon.
hij vond het gedoe om kinder schoenen erg overtrokken.
kindjes krijgen als ze beginnen met lopen eerst O benen daarna nog X benen voordat ze weer recht boven de voeten staan
schoenen konden daar vrij weinig voor doen.

dus opletten op de hardheid van de hiel!
en voor de rest we hoeven dus niet iedere 3 maanden een fortuin uit te geven aan kinderschoenen. hahaha

groetjes Dango

Thanx!

Ik zag me idd al niet snel heel veel geld er aan uitgeven, fijn dat ik me daar nu ook niet meer schuldig over hoef te voelen! :)

Warren is van helemaal niet los lopen naar 15 stappen gegaan deze week, zoooo cool!
Ik merk wel dat het hem veel energie kost; hij eet ineens weer VEEL! Meer dan de hoeveelheid van zo'n 12 mnd pot én een bak yoghurt en toen nog de quorn en couscous van mijn bord oppeuzelen... Waar laaaat hij 't??
En hij slaapt ook meer . Vandaag zowel 's ochtends als 's middag 2,5 uur geslapen!!

Maar goed, zoals mijn man het lief zei: het is de grootste stap in zijn motorische ontwikkeling.. Alhoewel leren fietsen..... ;-)

Liefs Evje

thnx voor de tip, heb afgelopen weekend de eerste schoentjes gekocht bij Van haren. Omdat Stan nog niet helemaal losloopt maar wel veel staat wilde ik geen fortuin uitgeven. Heb nu 30 euri betaald. En heb net gelijk gecheckt of de hiel stevig is haha

En dat is het geval.... dus dames.... rennen naar van haren haha (hoezo reclame)

Terug
Bovenaan