schoenen advies

A

Anoniem

Guest
hoi !!!

Noa heeft nu een schoen van petit shoes maat 22. We krijgen met moeite haar voet nog in de schoen. Ik heb het idee dat ze eigenlijk te brede voeten heeft voor het merk petit shoes. Ik ben nu aan het kijken in de uitverkoop voor maat 23 maar ik vind alleen de schoenen van petit shoes leuk.

Heb nu ook haar voet op een karton getekend en uitgeknipt want ze wou de vorige x niet haar voet laten opmeten , was echt DRAMA! Maar vind het ook erg lastig om obv een kartonnetje schoenen te kopen...

dus al met al: help!!!! Graag advies!!

gr
Marielle

Sommige merken hebben ook breedtematen, zoals de Elefanten (vind ik zelf erg leuk). Die zijn er in S M en W. Zijn te koop bij Van Haren in ieder geval. Duurdere merken zullen dat ook vast hebben, maar tot nu toe ben ik 2 x geslaagd met Elefanten en nu 1x met laarsjes van een of ander Duits berenmerk...Ze is al van 18 naar 21/22 gegaan...
Succes ermee!

Bezuinig niet op goed schoeisel, dat is mijn eerste advies!
Tweede advies, ga naar een goede schoenenzaak, laat de voetjes daar opmeten, dan weet je welke maat je moet hebben.

Ik heb toevallig 2 weken terug deze laarzen voor Lyanne gekocht van Red Rag. Normaal waren ze €80,00, maar nu €50,00.
Ze zitten echt super! Had eerst goedkope bij de Scapino gehaald, maar daar liep ze helemaal niet goed op, goedkoop is toch meestal duurkoop.

Shop ze! Groetjes, Marieke

PS Uit welke plaats kom je? Ik heb bij een schoenfabrikant gewerkt en dankanikje wel een paar namen van winkels geven waar je goede kwaliteit schoentjes kunt kopen.

Hoi hoi,

Hier ook een grietje met brede voetjes. De keus is wel wat beperkt helaas, laarsjes kan ze niet aan die zijn te smal. Nu heb ik schoenen gekocht van het merk Twins, zijn van dezelfde makers als Bunnies. Ze zijn wel wel prijzig beginnen bij 60 euro. Misschien heb je er wat aan.

Groetjes yvette.

HI,

Bedankt alvast voor jullie advies!

Het opmeten lukte dus echt niet vorige keer. Op een gegeven moment zet ze het op een lopen en knalt ze zo tegen de glazen deur aan...brullen. Daarom maar haar voet op papier getekend (moet toch wat).

Heb net ook een laarsje in mijn hand gehad van Braksel oid (klinks als) en die was ook redelijk breed. Twins ken ik trouwens niet. En duur hoeft niet altijd goed te zijn. Heb een uitzending van kassa gezien en daar kwam de schoenen van dr visser van scapino als beste eruit.   Ik vind de schoenen van petitshoes ook erg stug.

Ik woon trouwens in nuenen!

gr
Marielle

Hoi,
ja koop echt goed schoeisel,vind ik zelf erg belangrijk.Toevallig ook gisteren weer nieuwe gekocht ,gelukkig afgeprijsd van 110 euro voor 55.Wat een geld 110 euro eigenlijk voor maat 21.
groetjes gaby

Hoi,

Moelilijk is dat he.
Het kan zijn dat ze een hoge wreef heeft, of de ingang is gewoon vrij strak waardoor ze er niet goed met haar voet inkan.
Ik zou gewoon schoenenzaken afgaan en gewoon kijken of je de schoen of laarsje de opening ver opengaat.
Ook moet je thuis altijd kijken of ze er goed op lopen. Dan kun je vaak goed zien of ze er echt scheef op staan, of sloffen dan kunnen ze te groot zijn.
De één meet het met een vinger aan de achterkant van de schoen, maar je moet goed kijken of de kleintjes niet de teentjes krom houden, dat doen ze heel vaak.
Je hebt ook winkels die een binnenmeter hebben dan kun je precies zien hoeveel groeiruimte de kleintjes in de schoen hebben.;

succes ermee

gr kaat

Terug
Bovenaan