Schoenen deel 3

Pfffff net terug uit de stad. En de laarsjes opgehaald. Ik kreeg ze in een tasje in mijn handen geduwd en voor ik het wist was ik alweer buiten. Dus ik kijken of het gemaakt was. Het is idd gemaakt. Ze hebben het gewoon geplakt, dus ik weet nu al dat het zo weer los is...
Op de terugweg naar huis zat ik te balen in de auto en ik weet wel al zeker dat als het weer los gaat ik weer terug ga naar de winkel en dan EIS ik gewoon nieuwe laarsjes. Zo hadden we zelf ook kunnen plakken zegt mijn man ook al...
Het is echt een rotwinkel!
Heeft iemand dit ook al eens gehad? De stof gaat dus steeds tussen de rits zitten. (de stof van de rits)

Groetjes Babybelle
O ja voor de rest erg leuk geshopt en ben heel goed geslaagd bij Schoenenreus voor Snowboots!
Dus laat die sneeuw maar komen. Alberdien stuurt het op naar Nederland heeft ze beloofd...duss!

ooo dan baal je he!!!
Ik hoop voor je dat het geplakte blijft zitten. Maar net als jij ben ik bang dat het heel snel los is.
Zeker als je dan je laarsjes een tijdje kwijt bent en je ziet dat ze het alleen maar geplakt hebben heb je zoiets van: dat had ik zelf ook wel gekund.

Maar goed fijn dat je geslaagd bent voor snowboots en nu maar hopen dat Alberdien een beetje opschiet met die sneeuw op te sturen EN natuurlijk te hopen dat het nog niet zover gesmolten is dat we NATTE sneeuw krijgen. Want daar heb je ook niks aan met die snowboots.

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan