Schoenen deel2

Joepie! Vanmiddag kunnen we Isabelle haar winterlaarsjes ophalen. Na jullie adviezen om gewoon terug te gaan naar winkel heb ik dat ook gedaan en.....ze zijn gratis gemaakt door de schoenmaker! Ik ben er echt blij mee.

We gaan meteen even kijken voor goedkope snowboots want ik las op het weerbericht dat er volgende week "misschien" sneeuw valt!

Groetjes Babybelle
Uhm het klinkt misschien een beetje simpel dit topic, maar ik vind dat altijd rot om terug te gaan naar de winkel met een klacht...ik ben daar nooit zo goed in...hihi!

hey!

Goed dat je toch terug gegaan bent!
Hmm snowboots....sneeuw? Dan is het maar goed dat patrick zondag voor zijn verjaardag snowboots krijgt, komt goed uit! hihi!
Joepie....mischien ligt er dan wel sneeuw als patrick echt jarig is! (16 dec.)

OOOOO ik hoop zooooo op sneeuw. GEWELDIG. Maar ik loop nog maar niet op de zaken vooruit want dan valt het meestal tegen.

Maar Babybelle ik vind het dapper van je dat je terug bent gegaan. Ik voel me ook altijd staan maar vind gewoon als je er veel voor betaald heb je ook wel goede kwaliteit mag verwachten en dat je als er iets kapot gaat gewoon terug mag.
Ik hoop dat de laarsjes nu helemaal goed zijn en ze er nog maanden plezier van heeft.

EN NU WACHTEN OP SNEEUW!!!!

Groetjes en succes met snowboots kopen

DOEI DOEI

Terug
Bovenaan