Schoenen niet meer passen door vocht

Volgens mij is er weinig wat je er aan kunt doen. Behalve voeten omhoog en in een koud badje...
Ik was in de zomer hoogzwanger, dus ik had zachte teenslippers gekocht die een maat groter waren. Misschien kun je iets van soepele ballerina's kopen in een maat groter, of van die bootschoentjes met zo'n elastieken stukje, wat die chelseaboots ook altijd hebben? Ook zo zonde om hele dure schoenen in een maat groter te kopen voor die paar weekjes 

Herkenbaar. Ik liep de laatste 5 weken op de sandalen van mijn man. Van die outdoor dingen met klitteband dat wijder kon. Gewoon over mn sokken heen, en naar mijn werk ? iedereen kon erom lachen.

Ik kreeg mijn schoenen ook niet meer aan. Ik heb schoenen met klittenband gekocht. Kreeg ik (als er niemand in de buurt was) nog zelf aan en door klittenband goed te verstellen voor die olifantenpootjes van me ?

Accepteren en een paar schoenen kopen die een maatje groter zijn ? ik hield ook enorm veel vocht vast, behalve veel water drinken kun je er weinig aan doen. Het duurde tot 2 maanden na mn bevalling tot ik mn oude schoenen weer paste.

Terug
Bovenaan