Schoenen voor de eerste stapjes....

Onze zoon van negen maanden doet zijn eerste stapjes rond de box en aan de tafel! Echt super om hem nu in verticale stand te zien! Zijn schoentjes zijn te klein geworden dus we hebben nu nieuwe nodig en nu heb ik gehoord dat je het beste schoentjes kan kopen met een zachte zool omdat ze dan goed hun eigen voeten kunnen voelen...Maar vind die maar eens in maat 20. Wie weet of dit klopt en waar je leuke schoentjes kan kopen? H&M, v&d,schoenenzaken,Prenatal, Hema heb ik al gehad.
 
Hoi,

hier hebben ze bij de Hennes wel schoentjes met een zachte zool, vanaf maat 17 geloof ik.
Ze zitten niet zo heel lang in het assortiment, dus misschien nog een keertje heen?

En anders doe hem toch sokken met goede antislip aan?
 
Hoihoi,
Voor echte schoentjes is 9 maanden nog wel wat klein: dat doe je als hij echt buiten los gaat stappen. Je kunt (ook bij de HEMA) van die leren slofjes kopen met een suede zooltje: heel dun en ze glijden niet uit.
Echte schoenen koop je niet bij de bovenstaande winkels, maar bij een (kinder)schoenenwinkel. Dat echt voor later.
Succes,
Michelle.
 
Hoi,

Een zachte soepele zool is belangrijk voor het goed leren gebruiken van de voet. Dus goed afrollen eerst de hiel en dan als laatste de tenen neerzetten. Met een harde zool lopen ze met platte voeten.

Op blote voeten of antislip is het beste om te leren lopen. En als michelle hier boven schrijft echte schoenen koop je bij goede schoenenwinkels als ze buiten gaan lopen (tenzij je het gewoon leuk vind ze eerder aan te doen)

doei
 
Ons dochterje kreeg ook op 9 maanden haar eerste echte schoentjes. Ze kwamen van bij Step by step, deze winkels zijn overal gekend in België, de schoentjes kosten wel tussen de 75 en 100 €. Hopelijk heb je iets aan deze info. Groetjes
 
heb voor mijn zoontje schoenen gekocht met een zachte soepele zool toen hij 7 maanden was. Ben naar een betere schoenwinkel gegaan<kinderschoenenwinkel). Daar hebben ze me advies gegeven en precies de goede maat verkocht. Je betaald er wel meer voor,maar schoenen zijn wel belangrijk. Weet niet waar je woont,maar ik heb ze gekocht bij krokokid in tilburg

groetjes chantal
 
mijn dochtertje liep binnen ook al met met 9 maanden maar toen heb ik haar sokjes met antislip aangedaan.
met 12 maaanden heb ik haar echte schoentjes gehaald, bij schoenen zaak.
ik weet niet waar jij vandaan komt.
maar wij hebben ze in brunssum(limburg)
gehaald daar is veel keus.
mijn dochtertje is nu 14 maanden en heeft maat 19, moeilijk te vinden dus(bij ons tenminste)
 
Terug
Bovenaan