Schoenen.

<p>Hallo,</p><p>Mijn zoon kan al lopen vanaf 1 jaar en is nu 15 maanden. Alleen ik kan geen goede schoenen vinden voor hem.. het is echt dilemma. Hij heeft EN hoge wreef EN brede voet. En als ik het goed heb gemeten maat 22. </p><p>Door corona kan ik niet laten meten bij de schoenwinkel. </p><p>Wie weet er een goede schoen? Iemand ervaring mee?</p><p> </p><p> </p>
 
Shoesme flex! Echt Topschoenen. En gewoon een paar regenlaarzen, daar lopen ze bij mij dagelijks op in de winter..

Mijn jongste dochter is nu 17 maanden, loopt al vanaf 12 maanden. Bij veel schoentjes kreeg ik haar voeten er écht niet in. Of ze waren veel te lomp en log en dan struikelde ze er over.

De shoesme flex zijn niet goedkoop (€55 dacht ik) maar ze zijn me elke cent waard. Ze loopt er al 5 maanden supergoed op. Ik wilde eigenlijk niet zulke dure schoenen kopen, maar ben blij dat ik het toch gedaan heb. Het zijn echt de beste schoenen wat mij betreft. Ik had ook bunnies besteld destijds, daar hoorde ik ook goede verhalen over maar ik kreeg haar voeten er écht niet in.

En regenlaarzen zijn echt een must in de wintermaanden. We gaan bijna elke dag naar de speeltuin, dat wil je niet met schoenen aan doen nu, alles is zo modderig... laarzen van Hema, Intratuin en Druppies vind ik fijn!
 
Ik heb nu fijne schoentjes van Keq.
Bij shoesme kun je een schoenmaatmeter kopen voor 9,95 en de verzending is gratis. Handig in deze tijden, en sowieso om te hebben vind ik. Mijn kleine man was in een paar weken van maat 22,5 naar 25 gegaan en heeft dus een tijdje in te kleine schoenen gelopen, zo sneu! Dus nu kan ik dat voorkomen door hem er wekelijks even op te zetten en te kijken welke maat hij nu heeft
 
Lastig! Schoentjes met klitteband is t makkelijkste met hoge wreef...
Mn zoontje komt door zn hoge wreef dus echt niet in "gewone" laarzen en shoesme ook niet meer!
Bergstein laarzen (ja veel te duur!) is t enige wat ie past en dus schoenen met klittenband...
Ik zou dus gewoon schoenen bestellen online in verschillende maten en de helft weer retour sturen.. T is niet anders
 
Dankjewel voor jullie reacties! Ik ga morgen gelijk alles bekijken. Ook handig van shoesme dat je er een meetlat ding kan kopen ?
 
Terug
Bovenaan