Schoenen

Hoi allen. Ons zoontje (net 18 maanden) heeft nieuwe schoenen nodig. Nu had ik deze besteld en sandalen. Nu past hij er dus helemaal niet in. Te dikke voeten haha. Alleen de tenen passen erin maar doorschuiven lukt niet. Hij heeft nog soort kussentjes op zijn voetjes zitten dat hij de schoen niet in past. En nu? Iemand ideeen welke schoen wel zou passen. Ik vond shoesme goed maar dit gaat dus niet passen. Help<br />
 
Hoe vervelend het is zou ik echt na de winkel gaan daar kunnen ze je goed helpen en passen enz. Ons zoontje heeft hele smalle en lange voeten. Ik ga altijd na winkel maar in lockdown besteld 6 versvhillende soorten die bekend staan om smalle pasvorm maar alles te breed toch na lockdown na winkel geweest en verkoper kon me meteen aan wijzen die of die past hij
 
Wij hebben ook een dochter met een hoge wreef&"dikke voetjes"... wij hebben een veterschoentje van bunnies. Dat gaat goed. En sandalen van kipling, en eerlijk gezegd moet dat bandje op de strakste stand
 
Hier ook "dikke" voetjes. Ze draagt graag sneakers van adidas met klittenband op de bovenkant en ik het teva sandalen gekocht, die kun je helemaal stellen
 
Haha hier ook een guppie met spekkige pootjes. Kort, breed en met kussentjes. Alles met veters gaat sowieso niet lukken, daar krijg ik ze niet ingepropt (plus als ze dan zitten en ze verveelt zich even trapt/wumt ze ze uit).
Ze liep/loopt voornamelijk op de gympjes van Zara met klittenband en hebben daarnaast sandaaltjes met gespjes en kaplaarsjes met voering en voetbed. 
 
Hier ook een van 20 maanden met "dikke" voetjes. We hebben veterschoenen van shoesme. Die kan ik helemaal openmaken en dan z'n voetje er in schuiven. We hebben ook advies gezocht bij een schoenenwinkel hiervoor. Z'n sandalen zijn van develab. Ik had ze de eerste keer te strak aan getrokken, Au! Ondertussen iets minder strak en zitten ze erg goed.
 
Terug
Bovenaan