schoenen

Ik heb nu de hele zomer op slippers gelopen, maar nu wil ik winter schoenen kopen maar dat is een grote ramp ik kom nergens in ze zijn allemaal te klein
Ik heb al een maat groter geprobeerd maar niks, het zal wel van het vocht zijn, maar waar kan ik nog schoenen kopen want ik ben bijna al overal geweest, en ik vind het niet meer leuk om nog te kijken voor schoenen.
Wie heeft er tips of wat kan ik doen.

Groetjes Jenna
 
pfff ja dat probleem ken ik, ik kon ook echt geen schoenen meer aan, heb heel wat ritsen en laarzen verpest toen ik zwanger was en veel vocht vasthield.
Ik heb eigenlijk niet zo'n goeie raad voor je, misschien instappers ofzo maar ja dat is lekker charmant he?

gr sandra
 
Hai Jenna,

Ik heb instap sportschoenen van Ecco gekocht, de naam van de schoen is Receptor. Ik hoef nu dus niet meer bij de grond om met verters of ritsen te klooien en op de wreef zit elastiek. Ik loop nu in iedergeval wel lekker de laatste periode van mijn zwangerschap. En iedereen kijkt zo naar mijn buik dat ze mijn schoenen toch niet zien ;-)

liefs
Lot
 
ik heb om me heen gevraagd voor schoenen die al wat uitgelopen zijn nou me moeder had ze gelukkig
anders weet ik het ook niet
denk dat ik ook wel 3 maten groter moet kopen
sucses
marijke 28 okt
 
Terug
Bovenaan