schoenen

Even een vraagje, is het heel slecht om gedragen schoenen van je oudste door je jongste te laten dragen? Ik denk het wel maar vind het zo zonde om ze weg te gooien! Ze zal binnen een paar maanden gaan lopen maar misschien moet ik de oude schoenen van Noa maar gewoon vast weggooien om niet in de verleiding te komen..

Wat vinden jullie?

gr
Marielle mv noa en delia

HIHIHI!   ik kan het me zo goed voorstellen dat je het wilt.... Maarrrrr.....
Het wordt overal afgeraden!   Ben bijna blij dat ik nu een meisje erbij heb, want ik zou ook zo alle leuke bijna niet gedragen schoentjes van Thomas aan die nieuwe babyvoetjes doen!

Kus, Marieke

Ze zeggen altijd dat het slecht is, maar naar mijn idee is er op deze leeftijd niet genoeg mee gelopenzodat ze echt ingelopen zijn en dat dat slecht kan zijn voor een tweede kindje. Er word maar een maand of 3 op gelopen en bij ons toch niet hele dagen... Ikzou het stiekum wel doen denk ik... Al gaat onze tweede een jongen worden dus heb ik niet meer zoveel aan die andere schoentjes... Maar goed.
Groeten, Esther.

dat vroeg ik mij ook al af hoe slecht is het eigenlijk
Lorenzo heeft een paar sandaaltjes amper gedragen een
klein maandje ofzo en ik heb de schoen nagekeken en gevoeld
en zijn voetafdruk en voetvorm staan noeit in het schoentje
dus ik denk dat ik ze toch maar bewaar ik kan ze sowiezo
moeilijk weggooien mag er nog graag naar kijken naar die kleine
stappertjes

Groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik denk er net zo ver als EstherBelgië. Het leven is al duur genoeg, dus in deze leeftijd is dat wat mij betreft wel geoorloofd. Alhoewel ik het maar 1 keer heb kunnen doen, omdat de schoenen toch al redelijk gesleten waren en Merijn grotere voeten heeft,hahaha

Groetjes Fonske

Volgens mij is het niet zo goed als de schoentjes door de stand van de voetjes erg afgesleten zijn.
Maar ik hoop dat Linde toch nog wat schoentjes van Roos aan kan, gewoon om lekker naar het kdv en straks de psz te dragen.
Al ben ik bang dat het maatverschil te groot is, dikke sokken dan maar! hahaha...
Ik had voor Roos altijd 2 paar schoenen, een paar "goede"   en een paar goedkope van de   Schoenenreus of Scapino voor het kdv en de psz.
Alleen dat zouden nu dus 4 paar schoenen voor de dames zijn...eens even kijken hoe we dat gaan oplossen dit najaar!!!

groetjes Daniëlle.

Het wordt idd wel afgeraden.
Maar soms vraag ik me wel af of het terecht is wat ze als argumenten aangeven.
Vroeger werden schoenen ook altijd doorgegeven en de 50-ers van nu....lopen die zo slecht???? Volgens mij valt het wel mee.
Kijk als je kindje problemen aan de voetjes heeft (en dan bedoel ik een bepaalde afwijking) is het wat anders, dan zou ik goede schoenen willen kopen.
Maar ik neem schoenen ook aan als ik ze krijg van mijn schoonzus of vriendin. Die schoenen zijn al duur genoeg!!!! Die gebuik ik zoals iemand eerder schreef voor het kdv of buiten spelen. Zelf koop ik altijd nog schoentjes voor 'netjes', voor zover dat mogelijk is.
Ik kijk wel hoever ze versleten zijn en als het echt niet kan, doe ik het niet.
Maar tot nu toe gaat het prima.

Ik ben zelf een koopjesjager en koop voor Julian ook vaak 2ehands kleren (en zelfs meubeltjes). Maar als hij iets nieuw krijgt dan zijn het wel schoenen.En goede schoenen ook.  Zou er ooit een tweede kind komen dan krijgt die ook weer nieuwe schoenen.

Ik zie de voeten als de basis voor een goede lichaamshouding. Mijn vriend heeft al jaren orthopedische inlegzolen nodig omdat hij overal last kreeg (zijn broertje trouwens ook). Het "gevaar" dat Julian "moeilijke" voeten heeft geerfd is dus aanwezig. Ik vind dat je in goede schoenen moet investeren (hoewel ik er geen 80 euro voor ga uitgeven).
Dan maar een nieuw truitje minder of een keer minder naar de speeltuin.

Ik ben in ieder geval blij dat mijn ouders nooit op schoenen hebben bezuinigd (itt mijn schoonouders, die schoenen niet echt belangrijk vonden).

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan