Schoenen??

Hallo dames.
Wij moesten gisteren eraan geloven om een paar nieuwe schoentjes te gaan halen dit was wel heel even balen, want wij wouden eigelijk wachten tot dat het een beetje mooier weer werd dan kun je een iets open schoentje halen, maar helaas dit lukte niet haar andere schoentje paste echt niet meer.Nu moesten wij toch nog even een winter schoentje halen, maar gelukkig waren dit 75 % korting ze kosten 44,95 en we hebben ze nu voor 11,25.
Ze had altijd haar eerste schoentje nog en dit was met z`n soepeler zooltje.Nu zijn we overgegaan naar een harder zool klopt het dan dat ze hier weer opnieuw in moeten wennen?

En nog een andere vraagje ze heeft ontzettend zweet voetjes heeft iemand hier nog een beetje tips in, ik deed gister haar oude schoenen in de winkel uit en de verkoopster deed haar de nieuwe schoenen aan ik schaamde mij heel erg, want haar sokjes waren helemaal nat.

Groetjes Willy

Echte leren schoenen zijn het beste bij zweetvoeten. Veel meer kan je er niet aan doen, dacht ik.
En op nieuwe schoenen die stugger zijn zal ze wel even moeten wennen. Renske had dat toen ze van zomer naar winterschoenen ging.

nathalia moest ook aan haar laarsjes wennen.
ten eerste omdat ze hoger waren dan gympen, ten 2e omdat het een andere zool was.
ze liep er in t begin wel even raar op, maar de volgende dag liep ze weer perfect.
wij gaan binnenkort weer gympies en open schoentjes halen voor nathalia. mocht het lekker weer worden, zijn we er klaar voor. ( heb de meeste zomer kleertjes ook al in huis)

qua zweetvoetjes zijn idd echte leren schoentjes heel goed. weet dat ze voor volwassenenen speciale zooltjes hebben, geen idee of ze dat ook voor kindjes hebben. ff vragen in de schoenenwinkel??

liefs, do

Terug
Bovenaan