schoenen!?

heyhey dames,

vandaag heb ik voor demi haar eerste echt schoenen gekocht want ze kan al erg goed lopen (vooral aan 1 vinger en doet dus ook niks liever)
mooie schoentje gekocht kosten die kleine dingen maat 18 45 euro....
gelukkig liet ze meteen zien dat ze dan ook wel los kan lopen op zn mooie schoenen haha
nu vroeg ik me af
wat vinden jullie een redelijke prijs voor schoenen? of wat hebben jullie betaald voor het eerste paar(echte schoenen)?
is kwaliteitsverschil groot tussen scapino en merk winkel?
en hoe vaak hebben ze nieuwe schoenen nodig?
haha niet dat ik dadelijk elke week 50 euro moet betalen voor schoenen ... hmmm

lopen jullie schatjes al? en hebben jullie al schoenen gekocht?

kuss

hoi hoi
mara liep 2 weken na haar verjaarag, ze rent de hele dag en springt en loopt.
dus die dame is er al ver mee
ik heb schoenen gekocht, vooral voor buiten hoor

maar ik doe het 2e hands
deze schoenen draagt ze nog geen 2 maand en zijn inderdaag hartstikke duur.
daarbij dragen baby's niet de hele dag schoenen, mara heeft ze amper 2 uur per dag aan, verder gewoon slofjes
dus dan vind ik dat 2e hands kan voor max 15 euro incl verzenden.

Als ze straks een kleuter is en de hele dag rent op schoenen dan is eht een ander verhaal, en wil ik wel nieuwen omdat ze dan misntens 8 uur per dag rennen op de schoenen vormen die schoenen ook

Mara is ook zelf heel trots op haar rose winterlaarsjes en rose westernlaarsjes en veterschoenen hahaha ze pakt ze zelf en probeert ze aan te doen want schoenen betekent buiten spelen

wij dragen allemaal binnen geen schoenen, niet turks maar gewoon lekker. ik draag zo weinig mogelijk schoenen, vorige zwangershcap regelmatig vergeten wat aan mijn voeten te doen wanneer ik naar buiten ging, stond ik weer op blote voeten in de winkel. hihihi had ik laatst weer en ik ben pas net 16weken haha gelukkig merk ik het nu sneller want straks is het winter en sta ik ind e sneeuw hihi

Hoi hoi

Ik heb 2 weken geleden ook de eerste schoentjes gekocht in een kinderschoenen winkel. Ik ben ook al bij scapino en z gaan kijken. Maar wilde eerst wat meer info over zijn maat en waar ik op moest letten. Zij vertelde ook dat op deze leeftijd schoenen zo'n 3 maandjes mee gaan en dan te klein worden.
Ik kreeg van een vriendin de tip om schoenen in de uitverkoop te kopen als je de maat eenmaal weet en dan desnoods een maatje groter. Scheelt een hoop volgens haar. Haar kleine monstertje is inmiddels 2 en heeft al heel wat schoentjes versleten.
groetjes
lies

hoi,

ik vindt het heel moeilijk wat ik met schoenen moet, hoor zoveel verschillende verhalen!!

Lees ook veel dat ze pas 'echte' schoenen aan mogen, als ze helemaal goed en zelfstandig kunnen lopen.
Keano heeft nu van die All Stars schoentjes aan, bieden geen stevigheid, zijn meer slofjes...

Hij is nu 15 maanden en loopt aan 1 handje, thuis heeft ie zoiezo geen schoentjes aan, altijd slofjes.

Wat doen jullie? Of hoe hebben jullie het gedaan?

Liefs Marieke

de consultatie arts geeft aan dat het leren lopen en de voetjes goed zetten een proces is dat tot het 2e jaar duurt.
tot die tijd hoef je niet extra stevige schoenen te hebben

je koopt dus vooral schoenen tegen koude voeten en voor buiten

er is wel een verschil of de zool van de schoen kan afrollen of niet, in eht begin is dat wel beter omdat ze dat nog moeten leren

verder gewoon leuke schoentjes halen

je hoeft er dus nog niet honderden euros aan uit te geven.
daarom hebben wij 2ehands, maar vanaf haar 2e jaar doen wij dat niet meer hoor

Lasse heeft al een kast vol schoenen voor de winter (hoop dat hij dan toch wel loopt hahaha)

Nova haar eerste schoenen waren 25 euro in de opruiming (waren normaal 70 euro).
Ik zelf ben absoluut geen voorstander van 2e hands schoenen, want in een soepel schoentje wordt de vorm heel makkelijk ingebracht door de ander zijn/haar voet.

De schoentjes bij de scapino vooral van dr. Visser zijn erg goed.
Dr. visser is het merk maar die man is idd ook echt arts.
Hij was arts in Assen en heeft mijn neefje ook 3x aan zijn klomvoetjes geopereerd.

En tja het is dus toch dat je het zo duur kan maken als jezelf wil.

Liefs randy

Als ik jullie reacties zo lees, begrijp ik het erg goed...
Maar ik heb voor Iris wel dure schoentjes gekocht, ze kosten 59,95 bij Ziengs. Ik vind het wel belangrijk dat ik zeker weet dat de kwaliteit goed is, ik wil het beste voor haar voetjes, daar moet ze wel haar hele leven nog mee. Daarnaast wil ik later haar eerste schoentje laten verzilveren, dan wil ik toch iets moois hebben.

Ach ja, zo maakt ieder zijn/ haar eigen keus hierin toch?!

En wat geweldig dat onze kleintjes al zo groot worden en leuk rond rennen, Iris is vaak niet te houden!

Hoi Hoi ,

ik had een mazzeltje een paar elefante schoentje voor 10 eurie op marktplaats. Ik ben met schoenen ook niet van de 2dehands. Jurjen loopt sinds enkele dagen los en vind dat super, maar wel met schoenen aan want op sokken glijd hij weg.

Ik heb voor zijn 1ste verjaardag een paar sportschoenen gekregen van nike en in de vakantie een paar sandalen met stevige hak voor 30 eurie.

Ik let altijd op de stevige hak en flexibele zool.

Voor mijn dochter koop ik ook vaak schoenen bij de ALdi die zijn erg goed en niet duur. ( klinkt gek maar toch)

groetjes maaike

Terug
Bovenaan