Schoenmerken brede voeten

Mijn peuter leeft op grote voet, maat 27/28 (afhankelijk van het merk), maar nu vind ik het lastig om goede sneakers voor hem te kopen, aangezien hij best brede voeten lijkt te hebben. Ik denk dat het vooral breed is, omdat hij dus nog wel platte peutervoetjes heeft, maar wel in een grote maat.

Als ik Google op brede kinderschoenen, kom ik gelijk uit bij merken waarbij de schoenen 130€ zijn en ook totaal niet mijn smaak. Ik hou meer van de wat nettere sneakers, zoals die van Shoesme, en niet van Adidas/Oasics/Nike achtige sneakers.

Iemand ervaring met leuke, betaalbare maar wel goede degelijke sneakers die geschikt zijn voor bredere voetjes?
 
Ik zou gewoon naar een schoenenzaak gaan die kinderschoenen verkopen. Niet op internet iets kopen. Het is belangrijk voor de groeiende voeten van je peuter dat een verkoper de voeten meet. Zij kunnen dan kijken welke schoenen passen bij de voeten.
 
Ik zou naar een schoenenwinkel gaan waar ze breedtematen hebben. Wij zijn heel goed geholpen voor brede schoenen (en een hoge wreef) voor ons mannetje. 
 
Mijn zoontje heeft ook vrij brede voeten en draagt Muyters (gewoon bij Ziengs gekocht). Ik merkte hierbij wel dat hij schoenen met klittenband nodig heeft, die vallen en blijven wat breder. Ik had ook schoenen van hetzelfde merk, maar met veters, die zaten echt te strak.
 
Terug
Bovenaan