Schoentjes gezet met een mooie tekening erbij en wat drinken voor Americo

A

Anoniem

Guest
Het onderwerp zegt het al. De schoentjes zijn gezet (zo'n schattig gezicht; grote schoentjes van Patrick, maar 27 en een klein schoentje van Ilona, maat 21, ernaast) en we hebben er een mooie tekening bij gedaan en wat drinken voor Americo. We hebben netjes een liedje gezongen en de kids in bed gelegd.
Nu zit ik op mijn gemak te hyvn en te forummen hoor ik ineens een drinkgeluid. Doordat je heel de dag in je sintverhaal zit zou je bijna denken dat het Americo is, maar nee hoor; de hond hat het gevonden! Wha ha ha!

Heerlijk deze tijd van het jaar!

lfs Miranda

Hi hi hi hi, Basco ook weer blij

En wat vinden ze morgen in hun schoentjes???

Isabelle mocht zaterdag haar schoentje zetten, hier kreeg Americo een komkommer???
En Sinterklaas heeft haar blij gemaakt met een DVD van Bumba!

Ik heb voor Isabelle een grote Sint en Piet geknutseld en op het keukenraam gehangen. Als we nu vragen waar Sint en Piet zijn rent ze naar de keuken: piet piet piet. Dan zetten we haar op de vensterbank en geeft ze Sint en Piet allemaal kusjes. Zo schattig!

X Linda

Een dvd van Bumba, wauw, helemaal goed natuurlijk! Ilona is daar ook helemaal gek van en Hopla en Nijntje vindt ze ook leuk!

Hier krijgen ze wat pepernootjes en schuimpjes want ze hebben ook de schoen (de andere kant) bij oma ellie gezet (ze waren daar vandaag omdat oma Ank ziek was en morgen gaan ze ook naar oma ellie(altijd op dinsdag)) dus vond oma dat wel leuk. Bij oma krijgen ze een groot sintkleur en doeboek

Woensdag ga ik met patrick aan de knutsel; een stoomboot maken voor op het raam (alleen mama moet nog een verzinnen hoe we dat gaan doen en wat ik precies nodig heb in welke kleuren)

x Miranda

He Miranda,

Wat een lekkere tijd hé! En iedereen heeft er zo zn voordeel mee
Ik las ook dat je plannen hebt om een stoomboot te maken. Ik haal vaak bouwpakketen en kleurplaten van kleurplaten.nl daar stonden echter geen stoomboten, maar is wel erg leuk om te onthouden!!
Hier heb je misschien wel iets aan http://www.knutselidee.nl/sint/boot.htm deze link heb ik via http://www.docentenplein.nl

Veel succes ermee! en veel plezier met de verheugde smoeltjes als ze morgen hun gevulde schoentjes zien

groetjes
Achnita

Terug
Bovenaan