Schoentjes: niets past door hoge wreef

<p>Wie heeft tips voor mij...</p><p> </p><p>zoontje 13mnd heeft vandaag voor het eerst 10 stappen gezet! Supertrots natuurlijk, maar ik ben al maanden aan het prutsen met schoentjes en slofjes. Niets krijg ik om zijn voetje heen. Ik krijg geen enkel schoentje of slofje goed om te hak, de boosdoener blijkt een hoge/ dikke wreef te zijn. Ik heb al lodger  en develap geprobeerd... wordt m niet.</p><p>maar wat nu? Iemand zelfde probleem gehad, of een tip waar ik schoentjes op maat kan laten maken? Ik wil zoontje zsm leren wennen aan op schoentjes lopen</p>
 
En laarsjes? Die passen de meeste kindjes wel. Ik werk op een kinderdagverblijf en zie ook kindjes die bijna geen schoentjes aan kunnen. Laarsjes zijn vaak de oplossing en daar lopen ze ook goed op. Voor de winter prima. Voor de zomer passen sandalen met klitteband vaak wel. 
Schoentjes met een rits aan de zijkant en veters bovenop is vaak drama... klitteband werkt het beste. Hoop dat je iets kunt vinden..
 
 
Bobby schoenen bij van Haren. De sandalen en schoenen van klittenband. Hier zelfde probleem.
Maar zou pas schoenen aan doen als ie goed stevig loopt. 
 
 
Goede schoenen is echt heel belangrijk, vooral bij zulke kleine voetjes, ik zou  naar een kinderschoenwinkel gaan en laat je door hun adviseren 
 
Mijn zoontje heeft brede voeten en een hoge wreef. Ik heb schoentjes van Falcotto gekocht. Zijn niet goedkoop, maar wel de eerste schoentjes die ik heel makkelijk bij hem aan krijg. 
 
Zelf werk ik in een kinderschoenenwinkel en komt dit probleem vaker tegen.
Shoesme heeft fijne, eerste schoentjes. Flexibele zool om de spieren en de voetjes goed te ontwikkelen maar daarnaast ook een veter zodat die goed sluit op de wreef! 
Het beste is om thuis op de blote voeten te laten lopen maar buiten huis zou ik echt shoesme aan je aanraden!! 
 
 
 
Terug
Bovenaan