schoentjes?? ofzo

ik ben voor pascal op zoek naar juiste schoentjes. ofzo.
hij heeft voetmaat 20. Maar omdat hij zijn tenen nog zo intrekt krijg ik hem geen schoen aan. hij loopt nog niet, en ik wil dus soepele zooltjes. door zijn hoge wreef glijd zijn voet niet makkelijk in een schoen. en zijn hakje raakt dan vaak de zool niet.
de schoen moet dus eigelijk helemaal open kunnen. liefst ook aan de achterkant. wie heeft tips of ideeen.
ook zou het handig zijn als de schoen aan de achterkant wat hoger zit. omdat pascal zijn linkervoet bijvoorbeeld gebruikt om de rechterschoen uit te trappen. hopelijk klinkt het wat logisch. met mooi weer hoeft hij op zich geen schoenen aan, maar op de fiets is het nog vrij fris.
heb ook al aan dikke sokken gedacht, gewoon om over zijn normale sokken heen aan te doen. maar in deze tijd vh jaar zijn die nergens meer te vinden. of ik kijk verkeerd.

smooty schoen

Ik heb eindelijk wat schoentjes kunnen vinden bij de Hema en Wibra. Ik heb ze wel gepast, want ook hier een hoge wreef en ook nog eens brede voeten. Het enige wat ik aan krijg zijn brede schoentjes met vetertjes. Die ik nu heb zijn wel met zachte zool, maar heb ook heel hard moeten zoeken. Door de vetertjes zijn ze ook moeilijker uit te krijgen (wel even een dubbele knoop er in, want lostrekken hebben ze ook weer zo door hahahaah)

En bij de hema de sokslofjes?
Soort sokken maar dan met een leren zooltje, als je buiten er dan een extra paar sokken in aan trekt moet dat goed kunnen volgens mij.

Succes met je zoektocht.
Liefs Marina

Ik heb van de week baby gymschoenen (blauw, met anti-slip) gekocht voor Tim bij Decathlon en die zitten echt heel erg mooi en stevig aan de voeten. Je kunt die een behoorlijk eind open maken om het voetje erin te krijgen.

Ik heb ook alleen nog maar leren slofjes en sokslofjes (met die leren onderkant) ze heeft nog steeds hele kleine voetjes en dan vind ik 'echte' schoentjes zowiezo niet ideaal, weet dus ook niet of ik van de week voor haar al schoentjes ga kopen (haar broers moeten nieuwe) zal wel eens zien als ik haar een paar aantrek, ze loopt toch maar korte stukjes buiten, en alleen met lekker/droog weer dus heeft ook geen echte haast!

Terug
Bovenaan