Schoentjes, sandalen bij kleine voetjes?!

A

Anoniem

Guest
Onze dochter is bijna 16 maanden oud en sinds een maandje loopt ze. Nu wil ik voor als ze buiten loopt, graag van die sandaaltjes of ander soort open schoentjes met een soepel zooltje (en liefst natuurlijk ook niet al te duur; schoentjes in de opruiming voor 50 euro vind ik echt belachelijk....). Ik ben al in heel veel winkels geweest, maar nergens kan ik vinden wat ik zoek. Daarnaast pas dochterlief maar soms in maat 20, meestal is dit nog te groot. Binnen loopt ze vaak op blote voeten of van die leren slofjes, maar buiten hebben we nogal ruwe stenen liggen, dus dat vind ik niet zo prettig.
Wat doen jullie je kleintjes aan de voeten?

Hoi hoi,

Je zou eens bij de H&M kunnen kijken. Daar zag ik laatst leuke gymschoentjes al vanaf maat 16/17 en die zijn helemaal niet duur. Ik heb ze uiteindelijk niet gekocht voor mijn zoontje omdat ik hem niet bij me had.
Bij de Prenatal hebben ze soms ook wel schoentjes.
Wie weet kun je daar ergens slagen?
Succes!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi,

Stijn loopt ook al los en draagt deze schoentjes:

Ze komen bij Dolcis vandaan in de sale en waren nog geen acht euro. Ze gaan dicht met klitteband en Stijn krijgt ze zelf niet uit, wat ik ook wel erg prettig vind. hij loopt ergoed op en ze zijn er vanafmaat twintig, ook in het roze en blauw!!

Groetjes van Marloes

hoi hoi

boj oa footlocker , vast ook andere sportzaken

hebben ze van nike hele leuke meiden sandalen.

niet al te duur geloof tussen de 20 en 25 euro

met een soepelen zool

maat 19 is de kleinste daar

succes , groetjes moekje

Hoi!

Tara (06-05-2007) loopt al een maandje zelf los. Ik had bij de Schoenenreus een paar stevige roze sandalen van echt leer (tenminste, er staat 'echt leder' op) gekocht voor ca. 15 euro in maat 19. Die zitten erg goed, hebben een stevige zool en sluiten met klittenband.

Verder zag ik in de H&M ook hele leuke schoentjes, zowel voor meisjes als voor jongens en die zijn ook niet zo duur, ik dacht 7,90 euro.

Groetjes,
Shivana

Deze schoenen heb ik bij van Haren gekocht voor 15 euro.
Het zijn leren sandalen maat 19 en Sarah loopt er super op. Ze loopt nog niet los, maar wel heel fanatiek aan het handje .

succes met je zoektocht,
Tamar & Sarah (16-07-2007)

Net zoals Alphie heb ik schoentjes bij van Haren gekocht! Ze zitten als gegoten bij RIk. Rik heeft maa 20, maar ze hebben ook kleinere maten idd.

NU met dit warme weer heb ik Nike sandaaltjes gekocht bij de Bruba sport.

Veel succes meid!!

X Saskia
m Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan