Schoentjes/slofjes

Hoi!

Ons zoontje is 11 maanden, kruipt en het duurt niet lang voordat hij zichzelf gaat optrekken.

Nu ben ik op zoek naar schoentjes of slofjes die fijn zitten, liefst met anti slip, maar die vooral goed blijven zitten voor in huis. Ons zoontje heeft het best snel koud en vanochtend echt steen koude voetjes.

Welke schoenen/slofjes hebben jullie en waarom hebben jullie deze gekozen?

Ik hoor het graag!

Slipstops. Blijven perfect zitten, zijn antislip en zitten (volgens mij) lekker soepel aan de voetjes.

Ik heb toen op advies van anderen hier op het forum die van Little Riots gekocht en die zijn echt heel er goed bevallen! Blijven heel goed zitten en onze kleine kreeg ze zelf ook niet open, wat bij andere merken wel vaak het geval was!

Ik had gevoerde leren slofjes van aapies.
Makkelijk aan te trekken en ook met lopen over bijv natte straat bleven de voetjes droog. Bleven ook goed zitten met kruipen.

Ik had een paar van lodger die bij onze dochter heel goed aansloten. Rubberen antislip zool eronder. We gebruikten ze ook buiten als het mooi weer was. Met regen zuigt leer veel vocht op. Daar hadden we op een gegeven moment gewoon laarsjes voor. Waar ze binnen heel veel mee gespeeld heeft toen ze net kon lopen. Zelf aan en uit doen en er een tijd op rondlopen. Eerste schoenen kwam pas afgelopen herfst. Ze liep "pas" met 17 maanden los, dus eerder vonden we het niet nodig.

Terug
Bovenaan