Schoentjes voor kleine voetjes

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij hebben een beetje een raar probleem. Maaike heeft kleine en dunne voetjes, heeft ze van haar moeder. Nu proberen we schoentjes voor haar te vinden die ze niet meteen uit kan schoppen. Ze is nu 8.5 maand en tot nu toe hebben we ze nog niet echt nodig gehad want ze heeft overal voetenzakken in (wandelwagen en Maxi Cosi) maar nu wil ik binnenkort met haar gaan fietsen en dan is het toch wel handig om schoentjes te hebben omdat ze anders wel erg koude voetjes krijgt.

Heeft iemand een tip voor ons. Wij weten het even niet meer.

Groetjes
Inge

Hallo Inge,

Heb je al Zootjes geprobeerd, volgens mij zit daar een stukje klitteband bij de enkel zodat je ze goed vast kunt maken. (zelf heb ik ze nooit gekocht)

Voor mijn dochtertje had ik destijds een soort slofjes van de H&M, deze droeg ze heel vaak, ook buiten, dagverblijf etc. Ik noem het maar sokslofjes. Het is een suedeachtige onderkant waar een dikke sok aan vast zit. Deze sluiten goed aan, en ze raakte ze nooit kwijt. Mijn dochter is 4 en heeft nog steeds smalle voetjes. Hierdoor zijn we echt op bepaalde merken van schoenen aangewezen.

Mijn zoontje van 8,5 maand heeft Nike Play schoentjes, maar hij heeft dikke voetjes, dus hij raakt ze niet kwijt (en hij beweegt niet zoveel, das een ander verhaal) Die Nike's hebben trouwens ook een klittebandsluiting die je strakker kan zetten.

Succes met zoeken!

Groetjes,
Eveline

Hoi Inge,

Ik had nog de volgende 2 sites gevonden...bij de ene hoef je nu geen verzendkosten te betalen en de andere heeft een paar aanbiedingen...

www.timmys.eu

www.slofjes.nl

Ik heb er nog niet iets besteld, maar er is wel veel leuks bij volgens mij.

Groetjes,
Laura

http://www.babypaws.nl/shop/

Sinds Joyce zo'n 6 maanden is draagt ze al deze schoentjes/slofjes.
Wel een maatje kleiner dan ze volgens haar leeftijd zou moeten hebben.
Maar ze heeft ook smalle voetjes en is nogal klein voor d'r leeftijd.
Ondanks dat Joyce alles uit en af krijgt is dat met deze nog niet gelukt.

Groetjes Jessica

Ik heb voor Birgit ooit van die gebloemde allstar gympies gekocht, heel schattig. Birgit heeft juist dikke kussen voetjes en ik kreeg ze best lastig aan., ze zijn half hoog en dan met veters dus die kun je gewoon aan trekken.. Gekocht bij een sportwinkel in de aanbieding voor 15 euro ofzo.. Maar idd met klitteband of veters kun je ze toch zelf stellen?

Groetjes Evelien

boumy's
Dit zijn lederenslofjes die elastiek hebben rond de enkel.
Mijn oudste heeft deze altijd gedragen, ook mee leren lopen.
Zootjes bleven bij ons nooit zitten, was ik altijd kwijt.

Er zijn nog meer merken van dit soort slofjes, maar kan even niet op de naam komen, misschien even googlen.

liefs Saskia

Haai,

Bekend probleem hoor! Hier ook een klein meiske met hele lange smalle voetjes. De zootjes zijn de enige die blijven zitten. Aanrader dus!

gr.Ing

Hoi,

Ik heb voor Bas  slofjes laten maken.

Ik zag een plaatje op marktplaats en was meteen verkocht. Ik vond de prijs ook meevallen. Zo'n 16 euro (inclusief verzendkosten), maar dat was ook omdat ik zijn naam erop heb laten borduren. Je kunt allerlei kleuren en figuurtjes kiezen. Die mevrouw maakt ze zelf, dus je kan gewoon je wensen doorgeven. De service was ook supersnel. Twee dagen nadat ik betaald had had ik ze in huis.

Misschien kun je aangeven dat je kindje smalle voetjes heeft, dan kan ze ze misschien wat smaller maken. Die mevrouw heeft nog geen site, maar als je wil, kan ik je haar e-mail adres geven.

Oh ja, Bas krijgt de slofjes niet uit, en dat wil heel wat zeggen.

Nog een andere site voor leuke betaalbare slofjes: www.noukieslofjes.nl  (die heeft mijn dochter wel eens gehad)

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan