Schoentjes zomer

Dag allemaal!

We hebben een meisje dat bijna zelf kan lopen. Ze heeft een paar losse stapjes gezet. We hebben goede schoentjes met flexibele zool (naturino voor smalle voetjes) gekocht. Nu wordt het warmer en ben ik op zoek naar sandalen of open schoentjes. Hebben jullie tips? Eisen: flexibele zool en voor smalle voetjes.

Groetjes!
 
Hoi ik had van de zara eentje besteld een beige kleur bij mijn zoon was dit heel smal maar hij heeft ook een bollige voet miss is dat wel een leuke sandaal voor je kind. Zara heeft ook meerdere modellen en is ook betaalbaar.
 
Die van ons loopt het beste op de first step schoenen en sandalen van Geox. Maar geen idee of die smal vallen. 
Ze heeft nu ze 2 is crocs sandaaltjes (want die vond ze "echt heel mooi!" ?) en daar loopt ze ook fantastisch op.
Bunnies en shoesme zitten haar juist helemaal niet zo goed, al hoor je die tip ook vaak. Lijken wel flippers aan haar voeten ofzo
 
De schoenenwinkel raadde ons af om al sandalen te kopen tenzij ze al een half jaar goed lopem. Te weinig steun. Als ze nog niet echt lopen mis je ze ook niet echt, in de wandelwagen kan zonder en verder zijn slipstops fijn. Nu hij wat groter is hebben wij wel van shoesme. Schoenen altijd van Bunnies. 
 
Ik vind de sandalen van gioseppo heel fijn! Mijn dochter had vorig jaar zomer maat 19. Ik liep er wel tegenaan dat ik nergens sandalen in maat 19 kon vinden, dus hopelijk zijn de voetjes van jouw dochter al iets groter.
 
Terug
Bovenaan