Schoentjes

Hallo, mijn zoontje van 11 mnd kan al goed staan en doet af en toe een stapje langs de tafel. Nu vroeg ik me af wat voor schoentjes ik voor hem moet kopen, ook met het oog op de winter! Ik zat te denken aan stevige schoentjes en warme laarsjes en van die 'zootjes' voor binnen...
Wat doen jullie?
 
Hoi

Wij hebben stevige schoenen gekocht voor onze dochter van 11 maanden. Ze loopt alleen nog langs de tafel, maar ze zijn wel erg lekker warm. En ook regenbestendig. Ze zijn een maat te groot, omdat we voor haar in haar maat geen stevige schoenen konden vinden. Maar ze hoeft er toch niet op te lopen en tegen de tijd dat ze er wel op loop, zijn ze wel de goede maat.

Groetjes Ria
 
het is dus heel erg slecht om nie
t de goede maat schoenen te kopen!!! ik begrijp nier dat ze jullie evrkocht zijn, op deze leeftijd kunnen de voetejes hel erg snel verkeerd gan staan, koop gewoon goede slofjes en voor binnen sokken met anti slip zooltjes! dat is veel beter, met schoenen moet je altijd zo lang mogelijk wachten!
 
schoenen zijn echt niet zo goed voor je kids. ik begrijp eigenlijk ook niet waarom mensen hun kleine babies (van een paar weken oud) schoenen aantrekken. Maar goed, zooitjes zijn toch prima. ik neem aan dat ze nog niet buiten gaat lopen, anders heb je natuurlijk wel stevige schoenen nodig.
 
Voor een kind dat nog niet goed loopt kan je beter geen stevige schoenen kopen. Dus geen harde zool zeg maar. Want dan leren ze verkeerd lopen. Door een schoen met een soepele zool leren ze de juiste manier van stappen het afrollen zeg maar.
Als ze een harde stevige schoen hebben dan leren ze lopen met platvoeten dus zetten de gehele voet in 1x op de grond.

Dus ik zou kijken voor bv zootjes of boumys voor binnen en buiten als hij daar nog niet loopt.
En als dat wel zo is iets met een soepel zooltje in de betere schoenewinkelks wel te koop. Maar prijzig.

Succes
 
toen mijn zoontje alleen nog maar rond de tafel liep liep hij gewoon op zijn sokjes en nu het wat kouder word zou je pantoffeltjes aan kunnen doen maar dan niet met een hele harde zool.pas als ze echt los gaan lopen zou ik me goed laten adviseren in een goede schoenwinkel en niet zelf maar aan het kwakkelen gaan ik ben het wel eens met de anomien hierboven
 
HOI Anoniem

Ik snap wat je bedoelt, maar in deze kou en straks de regen en de sneeuw moet ik goede dichte schoenen hebben. Dan heb ik niks aan sloffen, daar gaat de regen zo doorheen.
En ze loopt er niet op, ze heeft ze alleen aan als ze op de fiets zit, of in de wandelwagen
 
als ze in de wandelwagen zit of op de fiets zit, heeft ze toch ook geen schoentjes nodig? En helemaal niet met harde zool, boumies of zootjes, sloffen zijn dan toch echt prima. Ik begrijp eigenlijk niet waarom je zo nodig schoentjes aan wilt doen....
 
Terug
Bovenaan