schoentjes

luke is nou bijna 11 maanden en loopt al een tijdje overal langs en aan 1 hand kan hij ook goed mee stappen en gaat nou ook steeds meer los staan en proberen los te stappen. nou wilde ik eigenlijk schoentjes voor hem kopen met zn dun zooltje de je hebt ze van grattino en boumy nog net geen echte schoenen maar het gaat er op lijken met een heel flexibel zooltje.
ben ik er erg vroeg mee of kan het wel ?
wat denken jullie
groetjes alexandra
 
Hoi Alexandra,

Je kunt eens langs gaan bij de schoenenwinkel voor advies. Maar ik zou het nog even op van die leren schoentjes houden.
Ik ben twee keer bij de winkel weggestuurd. hahaha  Mijn zoontje liep toen een maand goed los en toen heb ik van Shoesme schoentje gekocht. Die zijn ietsje minder soepel dan Zooitjes en hebben een soort rubberen nopjes aan de onderkant. Daar heeft mijn zoontje vrij lang op gelopen. Binnen loopt hij trouwens gewoon nog steeds op soepele slofjes of sokken met rubberen nopjes. Als we naar buiten gaan doe ik hem zijn schoenen aan. Maar meestal til ik hem nog of zit hij in de buggy. Echte steviger schoentjes ben ik pas rond 19 maanden gaan gebruiken.

Succes.
Marianne
 
Hoi Alexandra,

Je kunt eens langs gaan bij de schoenenwinkel voor advies. Maar ik zou het nog even op van die leren schoentjes houden.
Ik ben twee keer bij de winkel weggestuurd. hahaha  Mijn zoontje liep toen een maand goed los en toen heb ik van Shoesme schoentje gekocht. Die zijn ietsje minder soepel dan Zooitjes en hebben een soort rubberen nopjes aan de onderkant. Daar heeft mijn zoontje vrij lang op gelopen. Binnen loopt hij trouwens gewoon nog steeds op soepele slofjes of sokken met rubberen nopjes. Als we naar buiten gaan doe ik hem zijn schoenen aan. Maar meestal til ik hem nog of zit hij in de buggy. Echte steviger schoentjes ben ik pas rond 19 maanden gaan gebruiken.

Succes.
Marianne
 
Hai,
het advies is om pas schoentjes te kopen als ze een maand goed los lopen.
Tot aan dan leren slofjes, of blote voetjes binnen in huis.
De redenen zijn dat ze beter leren lopen zonder schoentjes, omdat hun voetjes nog naar binnen krullen bij het leren lopen. Eenmaal "stevig ter been" zakken de voetjes nog wat uit, waardoor je vaak een schoenmaat hoger komt te zitten dan wanneer ze nog niet echt goed lopen.
Groetjes Soela
 
je kunt natuurlijk best al wel schoentjes kopen, van die zachte inderdaad, maar trek ze binnen niet aan.
Laat hem binnen gewoon lekker op zijn sokjes lopen zo ontwikkelt hij het neerzetten van het voetje beter.
Maar als je hem buiten laat lopen (aan de hand) dan kun je hem dus die schoentjes aantrekken.
Martine
 
Terug
Bovenaan