schoentjes

A

Anoniem

Guest
luk eis nou bijna 11 maanden en loopt al vanaf 8,5 maand overal langs en kan al goed aan 1 hand mee stappen.hij probeert ook steeds meer los te staan.nou wil ik eigenlijk van die schoentjes voor hem kopen met zn flexibel zooltje je hebt ze van grattino en boumy enz het zijn geen echte schoenen het lijken schoenen maar er zit een heel dun rubber zooltje onder.
ben ik wat vroeg of kan het wel ?
wat denken jullie ?
groetjes alexandra

Ik denk dat dit wel kan hoor. Zeker als hij al zo'n tijdje loopt. Ik heb voor mijn oudste ook schoentjes met flexibele zool gehaald toen hij begon te lopen. Floor heeft nog geen schoentjes want ze kan nog niet eens staan  

Schoentjes met anti-slip wordt juist vaak aangeraden. Wij hebben in de kamer laminaat en is erg glad met sokken. Kids die willen lopen kunnen angstig worden omdat ze sneller uitglijden en vallen. Dus koop gewoon lekker die schoentjes, vinden ze toch wel prachtig want papa en mama dragen ook schoenen. Bij de scapino hebben ze ook leuke babyschoentjes en niet zo duur.

Dat is absoluut geen probleem. Zodra kinderen beginnen met lopen kun je rustig gaan kijken voor de 1e schoentjes. Je kunt daarbij ook nog denken aan het merk Elefante.
Het merk Gattino is meestal nog wat zwaar als 1e schoentje.

Ik heb zelf onlang voor mijn dochter schoentjes gekocht van het merk Elefante en dat is een heel goed merk. Laat wel de voetjes heel goed opmeten en niet bang zijn als het schoentje in eerste instantie te groot lijkt dat heeft een kindervoet nodig.
Laat ze verder thuis zoveel mogenlijk op blotevoeten of met kousjes met antislip aan lopen dat is namelijk het beste voor de ontwikkeling van de voetjes.

succes ermee
groetjes mammakay

ik heb altijd gehoord dat je kindje 1 of 2 maanden goed moet kunnen lopen voor je 'echte' schoentjes koopt. Anders worden de voetjes teveel gevormd.
Maar hoe dat zit met aan het handje lope, weet ik niet. ik had de indruk dat het ging om echt los lopen.

nou ben met luke naar de winkel geweest en heb schoentjes met van die hele flexibele zooltjes van jochie gekocht hij loopt er nou al 3 weken op buiten. binnen thuis loopt hij altijd op bloten voeten als hij geen schoenen aan heeft trekt hij zijn sokken gelijk uit.du sover een maand
je ofzo kijken voor echte schoenen leuke zomer schoenen en sandalen .
groetjes alexandra

Terug
Bovenaan