schoentjes?????

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik weet dat dit al aan de orde is geweest,maar mijn vraag is toch anders.
Ik weet namelijk dat ik maat 16/17 nodig heb,maar het probleem is het volgende.

Gisteren kwam Joyce erachter dat ze best met haar broers buiten kan spelen.
Ze loopt gewoon in de loopstoel mee naar buiten.Als ik weet dat ze dat doet doe ik haar een jas aan en dan doet ze maar.Alleen ze heeft aan haar voeten van die leren schoentjes (babypaws) ook de zooltjes zijn van leer.Nu leek het mij handiger om daar toch schoentjes met een zooltje voor te hebben.

MAAR WAAR KOOP JE DIE??????
Hier in het dorp zijn ze niet te krijgen.Dus dan zal ik toch verder weg moeten.
Kan iemand mij helpen aan de naam van een schoenenzaak die deze verkoopt?

Groetjes Jessica

Hier ook een foto van een buiten "spelende"Joyce.
De schoentjes staan er niet op maar volgens mij is het probleem duidelijk.

Hoi Jessica,

als je schoentjes met zooltjes bedoelt, heb je misschien wat aan het merk shoesme. Even googlen en dan vind je verschillende sites.
Maar ik weet dat bij v en d deze week verschillende meisjesschoenen in de aanbieding zijn. Volgens mij 5 euro. Maar ik weet niet of dat is wat je zoekt.

Succes ermee!

groetjes, Kiki (mv Iris mrt 05 en Stijn mrt 07)

Hoi Jessica,

Leuke foto!!
Ik zou trouwens geen schoentjes met harde zooltjes kopen, is namelijk heel slecht voor de voetjes als ze nog niet los kunnen lopen of het net pas kunnen.
Als ik jou was zou ik van die zachte slofjes kopen van leer. Eventueel 2de hands, kan ze die oplopen buiten.

groetjes Mariska

Hoi Mariska

Die schoentjes heeft ze dus al.
Maar hier krijgt ze hele koude voetjes in en ze vind het niet fijn als ze ergers opstapt.Vandaar dat ik graag voetjes wil met een echt (maar dun) zooltje.Het is alleen voor buiten.Binnen houdt ze gewoon haar eigen "schoentjes" aan.

Misschien vragen jullie je af waarom ik al die moeite doe terwijl ze vanzelf goed leren lopen ed.Maar zoals het er nu uitziet heeft Joyce heel veel motivatie nodig om iets te leren.Op advies van de fysio zit ze nu ook eenhalf uurtje per dag in een loopstoeltje en zijn we heel druk bezig met rollen,zitten en algemeen bewegen onder zijn toezicht.

Groetjes Jessica

hoi jessica,

ben je al eens bij prenetal wezen kijken want daar heb ik nu al twee keer schoentjes voor roan gekocht die dus een zacht zooltje hebben(ook vanwege koude voetjes)ze kosten 5 a 8 euro en ze hebben aardig wat verschillende soorten...en ze zijn heel erg leuk..

ik weet dat hans textiel   ze ook hebben en volgens mij de hema ook maar die weet ik niet zeker...

groetjes mascha

Hoi Jessica,

Logisch hoor dat je die "moeite" doet. Het is juist goed dat ze lekker naar buiten kan, zeker voor de ontwikkeling!
Maar ik kan je dan niet verder helpen met de zoektocht, misschien wel bij een schoenenzaak?

Succes in ieder geval.

liefs Maris

Hai,

Bij Kleertjes.com heb ik schoentjes met zachte zool gekocht die gevoerd waren met nepbont. Erg lekker voor buiten voor deze tijd van het jaar.

Tevens zag ik ze bij Babypark.

gr,ing

Terug
Bovenaan