Schokjes?

Mijn dochter was wel beweeglijk, maar draaide meer, schoppen deed ze niet. En toen ze was ingedaald was ze heel rustig.

Deze beweegt heel veel, schopt er lustig op los en ieder moment dat ik rust laat ie wel van zich voelen haha.
Nou lijken het soms wel schokjes of trillingen, heel snel achter elkaar. Alsof er een elektrische schok in mijn lijf aan de gang is.
Herkent iemand dat? Want dat ken ik niet van mijn dochter.
Ging al aan rare aanvallen denken.

Liefs

Idd. de hik, het lijkt alsof de baby spastische bewegingen heeft, maar dat is de hik. Ik blijf het een vreemd gevoel vinden.

Bij mijn eerste merkte ik inderdaad heel vel dat hij de hik had. Nu merk ik hier weinig van wel schopt de kleine er flink op los, zag vandaag gewoon een stukje voe omhoog komen.
Bij mijn zoontje merkte ik heel vaak dat hij op dezelfde tijden de hik had en dit herkende ik ook na de geboorte.

Groetjes

Schokt dfan het hele lijfje? Want bij mijn dochter voelde het anders.
En nu voel ik het vooral bovenin mijn buik, terwijl hij/zij toch al met koppie beneden ligt.
Klinkt wel aannemelijk. Begon me beetje zorgen te maken.

Liefs

He Reneke,

Ik herken je verhaal. In mijn buik wordt ook veel geschopt en ik kan mijn buik ook echt zien bewegen. En soms heb ik net als jij heel snelle "schopjes" of is het iets anders. De hik ken ik van mijn eerste en dit voelt voor mij echt anders. Ik heb zelfs getwijfelt of het geen spiertrekking van mijzelf is. Een antwoord heb ik ook niet, maar volgens mij spreken wij over hetzelfde ;)

Groetjes Annemieke

Hey Reneke,
Was ff aan het rondsnuffelen,,haha
Ik heb dit bij de nu nog jongste ook gehad, dat is idd de hik, hier in belgie krijg je vanaf wk30 elke keer een band om je buik die vanalles meet, en dan was het elke keer goed te zien en te horen, zo grappig!
Ook heeft hij na de geboorte ook nog vaker dan de andere de hik gehad!
Groetjes MJ

Terug
Bovenaan