SCHOKKEND !!!!! bevat details

A

Anoniem

Guest
GOEDE NACHT. d8 het niet

wauw ik heb in mijn leven nog nooit zoiets aparts mee gemaakt, ben er lichterlijk van onder de indruk, anders zou ik nu wel slapen.
een kennis van mij heeft mijn ex als contact persoon op msn.
en een vriendin van haar heeft dat ook, die zag mijn ex wel zitten, maar wat er gebeurde nadat zij 5 minuten met hem gepraat had was echt schokkend.
de naaktfoto's en mastruberende filmpjes vlogen haar om de oren, ik wist niet wat ik zag dit is mijn ex, dit is de vader van mijn kindje, dit was iemand waar ik verliefd op was, waar ik van hielt.
ik ging online op zijn msn ( we hadden vroeger samen een aangemaakt dus had wachtwoord nog) ik keek bij verzonden items, en dit was nog veel erger, naar 10 tallen meisjes vrouwen en vage kennissen heeft hij foto's met zijn geslachtsdeel verstuurd.
ik heb hem gelijk een woest ,mailtje verstuurd, waarin ik eis dat hij uit mijn buurt blijft.
gadverdamme als ik ergens misselijk van word zijn het wel dit soort mannen.
en hieruit blijkt dat ik een goede keus heb gemaakt hard weg te rennen voor hem.

maar als dit al mijn vermoedens bevestigd waarom ben ik dan zo boos en verdrietig.
ik had hem echt willen bellen, en echt bij zijn kindje willen betrekken, maar zoals dit eruit ziet is niet gezond.
ben nu echt helemaal op!!!!...

wanneer houd het op en wanneer mag ik eens van het leven genieten, ik hoop dat zodra die kleine er is het vanzelf gaat.

x

Hoi Martine,
ik snap dat je geschokt bent.
zou ik ook zijn in jou geval.
is niet echt gezond als je kleine bij zo'n man zou opgroeien.
ben maar blij dat je er vanaf bent.
jij vind straks heus wel iemand anders met gezond verstand.
hoe oud is je ex eigenlijk?
gr lisette

Hoi Martine,

Jeetje nu dit weer zeg!
Kan me voorstellen dat je je kindje niet eens binnen een meter bij hem in de buurt wil nu.
Hoe wanhopig kan je zijn!
Ik denk dat jij je nu beter bezig kan houden met jezelf en je kindje, die is toch het belangrijkste.
Maar kan me heel goed voorstellen dat je geschokt bent, zou ik ook zijn!

Sterkte Linda

Hey Martine,

Wat een eikel! Gelukkig heeft hij één ding goed gedaan door jou een zoon te geven, maar verder moet hij zijn leven en zijn geslachtsdeel maar lekker voor zichzelf en uit jullie buurt houden. Het bevestigt inderdaad wel je goede beslissing om bij hem weg te gaan (en blijven). Kan me voorstellen dat je toch teleurgeteld bent, maar dan hoef je vanaf nu ook verder niks meer van hem te verwachten en daarmee  bescherm je jezelf misschien voor vele teleurstellingen in de toekomst...

Sterkte!

Hoi Martine

Ik kan me voorstellen dat je geschokt ben. Een normaal denkend persoon
doet toch niet zoiets??Weet je of hij dit ook al deed dat je nog iets met
hem had?? Lijkt me helemaal vreselijk, hoe zielig kan een man zijn??
Dit is gewoon lastig vallen van mensen.

Meid veel sterkte en liefs Cindy

Hey Martine,

Het mag je ook gewoon niet meezitten, lijkt het.
Maar gelukkig ben je van zo'n vent af.
Ik wens je in ieder geval het allerbeste,
en straks maar lekker genieten van je mooie kereltje.

Veel liefs Diana

Joh wat een verhaal! Ik zit met open mond te lezen ...
Ik geloof dat je maar blij mag zijn dat je van hem af bent...

Groetjes,
Gyöngy

ik kan alleen maar zeggen, negeren die vent. Lekker laten leven en je niet meer druk over maken

gr mama van MD

Terug
Bovenaan