[quote quote=10314753]Ik ben dan benieuwd wanneer deze ouders hun kind wel naar school zullen doen? Kan me niet voorstellen dat, bijvoorveeld, alles weer normaal is na de schoolvakantie. Wie weet hoe lang het nog duurt tot er een vaccinatie is en dan nog maar afwachten wie deze allemaal krijgen. Tot die tijd kan je het normale leven niet tegenhouden. Hier nog geen kind die naar school gaat, maar vanaf 11 mei gaat onze dochter gewoon weer naar de opvang.[/quote] Dat ben ik inderdaad wel met je eens. Wanneer ga je dan wel je kinderen naar school brengen. Het blijft wel lastig. [quote quote=10314759]De reden dat ik mijn kind niet naar school zou brengen is omdat ouders de school niet in mogen. Tenminste dat is bij ons zo, ik weet niet of alle scholen dit principe hanteren.[/quote] Ik ben vanmiddag gebeld door de juf en zij gaf ook aan dat ouders bij het schoolplein hek hun kinderen kunnen afgeven aan de leerkracht. Dat is natuurlijk niet de ideale situatie, maar snap het wel dat het even niet anders is.
Vanwege het feit dat onze dochter voor het eerst heen gaat mogen wij haar eerste dag wat later komen en mogen wij haar zelf naar de klas brengen (met alle richtlijnen in acht te nemen). Dat die mogelijkheid bedacht is vindt ik wel erg fijn. Ondanks de bizarre tijd is het toch een mijlpaal.