schommelen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb van de week toch iets leuks gedaan. Ik werd in een stoeltje gezet dat aan twee touwen hing en dan los van de grond. Papa en mama gaven dit stoeltje dan een zet en dan ging ik helemaal heen en weer. Dit is leuk jo. Moet je maar aan je papa of mama  vragen of ze dit ook met jullie willen doen. Mama zal ook even een foto plaatsen.

Groetjes
Maaike (en natuurlijk mama Inge)

He mijn mamma heeft vorige week deze foto van mij geplaatst in zo'n zelfde schommel. Heerlijk he dat heen en weer geslinger. Wet je wat helemaal leuk is? Als mamma aan de zijkant van de schuur gaat staan en steeds als ik naar buiten slinger hard kiekeboe roept. Na drie keer ga ik dan ook heel hard kie roepen en heerlijk lachen.

Groetjes van Stijn

Mijn mama heeft ook zo'n schommel voor me gekocht en papa is nu heel hard bezig om een veranda voor me te bouwen waar de schommel onder kan komen te hangen zodat ik ook bij slecht weer kan schommelen. Ik zal papa zeggen dat hij een beetje voort moet maken want het ziet er echt leuk uit.

Marissa

Papa heeft laatste een nieuwe schommel gebouwd in de tuin en ook mijn schommel eraan gehangen.
Zit hier ook het liefst in op dit moment, vind het helemaal niet leuk als ik eruit gehaald wordt.

gr Daan

Hallo allemaal,

Ik ben Eva, de grote zus van Bas. Toen ik zo oud was als Bas nu is, hadden we een schommel in de huiskamer. Wat vond ik dat geweldig:

Helaas hebben we in ons nieuwe huis geen plek voor de schommel. Volgend jaar wordt onze tuin anders en ik hoop dat de schommel dan weer terug komt. Dan kan ik Basje leren schommelen.

Groetjes, Eva

hallo allemaal.

jammer dat ik niet kan schommelen
we wonen namelijk in een flat( zo noemt mama dat)
zodra wij gaan verhuizen zoeken papa en mama een huis met tuin.
dan kan ik dat ook allemaal doen.
en anders ga ik wel bij opa en oma een schommel vragen.
kan ik daar in de tuin schommelen.

groetjes samir
(en mama natuurlijk ook)

Terug
Bovenaan