ik ben nu 39+5 dagen zwanger en heb al 3 dagen vreselijke druk op mijn achterhoofd en wazig/vlekjes zien. ik heb tintelingen in mijn vingers ik ben heel snel moe, ik ben met vlagen misselijk en hou ontzettend veel vocht vast in mijn hele lichaam maar vooral in mijn enkels.
mijn bloeddruk was gister rond 18:00 181/105.
toen ben ik bij de verloskundige geweest die zei 2 paracetamol nemen en op bed. de paracetamol heeft niet geholpen tegen de hoofdpijn. toen ik op bed ging was mijn bloeddruk 144/62 en vanmorgen 174/67 maar ik heb nog steeds die hoofdpijn terwijl ik nooit hoofdpijn heb.
ik heb ook al 4 dag menstruatiepijn het word elke dag wat erger maar zet nooit door. ik had nog geen ontsluiting de baarmoedermond was al voor de helft week geworden maar lag nog vrij diep.
zal dit een teken zijn dat de bevalling eraan komt?
mijn bloeddruk was gister rond 18:00 181/105.
toen ben ik bij de verloskundige geweest die zei 2 paracetamol nemen en op bed. de paracetamol heeft niet geholpen tegen de hoofdpijn. toen ik op bed ging was mijn bloeddruk 144/62 en vanmorgen 174/67 maar ik heb nog steeds die hoofdpijn terwijl ik nooit hoofdpijn heb.
ik heb ook al 4 dag menstruatiepijn het word elke dag wat erger maar zet nooit door. ik had nog geen ontsluiting de baarmoedermond was al voor de helft week geworden maar lag nog vrij diep.
zal dit een teken zijn dat de bevalling eraan komt?