Schommelende bloeddruk

Wie kan mij iets vertellen over een schommelende bloeddruk?
Ik heb nl vanaf week 15 al zoveel last hiervan dat ik niet meer kan werken, ben nu 18 weken
 
Beste Marielle,

Ik heb al een tijdje last van een hoge bloeddruk. Omdat ik inmiddels bijna ben uitgerekend wordt ik nu heel goed in de gaten gehouden. Ik krijg dan een bloed- en urineonderzoek. Daarnaast wordt er een CTG scan gemaakt en gisteren kreeg ik zelfs een extra echo.

Week 15 is natuurlijk erg vroeg. Ik weet niet wat je verloskundige hierover zegt? Op de website www.NVOG.nl staat bij voorlichting meer informatie over een hoge bloeddruk. Misschien dat je daar wat aan hebt. Ik zou vooral veel rust pakken en goed naar je lichaam luisteren. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.

Groetjes,

Maria
 
mn bloeddruk is niet te hoog maar schommeld van laag naar normaal.
Maar jij in iedergeval heel veel sterkte met de laatste loodjes
 
hey marielle,

ik had het ook bij mijn eerste zwangerschap dan werd mijn bloeddruk zo laag dat het zwart werd voor mijn ogen ook als ik wel eens onder de douche stond dan kon ik niks meer zien en werd ik duizelig

ik ben toen naar de dokter gegaan en die zei mij dat de doorbloeding niet goed ging en dat als je een lage bloeddruk hebt even op je zei moet gaan liggen

voor de rest kan een lage bloeddruk niet zoveel kwaad

en anders zoute drok daar krijg je een hogere bloeddruk van

liefs black
 
Terug
Bovenaan