schommelende bloeddruk

ik ben nu 39+5 dagen zwanger en heb al 3 dagen vreselijke druk op mijn achterhoofd en wazig/vlekjes zien. ik heb tintelingen in mijn vingers ik ben heel snel moe, ik ben met vlagen misselijk en hou ontzettend veel vocht vast in mijn hele lichaam maar vooral in mijn enkels.
mijn bloeddruk was gister rond 18:00 181/105.
toen ben ik bij de verloskundige geweest die zei 2 paracetamol nemen en op bed. de paracetamol heeft niet geholpen tegen de hoofdpijn. toen ik op bed ging was mijn bloeddruk 144/62 en vanmorgen 174/67 maar ik heb nog steeds die hoofdpijn terwijl ik nooit hoofdpijn heb.
ik heb ook al 4 dag menstruatiepijn het word elke dag wat erger maar zet nooit door. ik had nog geen ontsluiting de baarmoedermond was al voor de helft week geworden maar lag nog vrij diep.

zal dit een teken zijn dat de bevalling eraan komt?
 
hoi
heeft ze je urine ook gecheckt? Wil je niet bang maken maar op je bloeddruk na vertoont je lichaam ook sympthonen van het Helpp syndroom Wat ernstige gevolgen kan hebben voor jou en je baby!
Misschien kan ze je toch zo nog even zien en dit nachecken Gewoon voor de zekerheid
succes
 
het kunnen ook je hormonen zijn die de bevalling op gang aan het brengen zijn. 2 dagen voor ik van mijn zoon beviel, heb ik vreselijk hoofdpijn gehad, kon het daglicht niet meer verdragen...terwijk ik de hele zw. schap geen hoofdpijn heb gehad
 
Volgens mij is je bloeddruk wel aan de hoge kant, ik zou zeker nog even de vk bellen! Ben natuurlijk ook maar een leek, maar sluit me toch aan bij Mira24. HELLPsyndroom is geen pretje.
 
Hoi hoi,

Ook ik had zwangerschapsvergifitiging. Eerst vocht vasthouden en tintelingen, vlekjes zijn en lichtflitsen (al met 30 weken) en pas met 38 weken eiwit in mijn urine.
Het veradelijke aan zwangerschapsvergiftiging is dat het ineens bergafwaarts kan gaan en heel gevaarlijk voor jou kan zijn!
Laat hier zeker nog een keer naar kijken, desnoods even een extra check via gyn.
Ik wens je in ieder geval het allerbeste en toitoitoi, want je hoeft nu niet lang meer!

Liefs Reneke
 
ik heb zelfs al een nachtje ziekenhuis gehad met 25 weken de zelfde klachten bij mij waren ze ook bang voor zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig werden mijn waarden weer beter. Je bloeddruk is echt gevaarlijk hoog hoor, weet je je hoeft niet alle symptonen te hebben, een aantal tegelijk is voldoende.
Ik zou morgen toch nog even aan de bel trekken, tenminste als je al niet bevallen bent in tussentijd.
Bijna meid, wat super. Toi Toi Toi en succes en geniet.

nath
 
Hallo,
ook ik had mijn bloeddruk veel te hoog en had eiwitten in de urine, verder geen andere symptomen maar had dus ook wel zwangerschapvergiftiging. heb weekend ziekh gelegen. daarna was het weer oke en het weekend daarop zelfde. bij schommelde het ook steeds. dus hou het goed in de gaten alleen hoge bloeddruk kan ook zwangerschapsverg. zijn. rusten was bij mij het juiste medicijn.
 
Terug
Bovenaan