schommelstoel

heb een schommelstoel en vind het echt ideaal hij slaapt er heerlijk in,weet mag niet te lang maar het is zo handig dat extra "handje"wat helpt. hebben jullie ook 1 en wat vinden jullie kleintjes ervan.

Ik had er nog eentje van mijn oudste, die was al bij heel wat vriendinnen langs geweest ook! Waren er allemaal erg blij mee! Slapen doet Tim er eigenlijk niet in. Hij houdt het max een minuutje of 10 vol. Wel handig als je even naar het toilet moet, iets voor de andere kids moet doen of zo....

Ik had er eem geleend van mijn broer. Ivo slaapt altijd in zijn bedje, heeft geen problemen met inslapen. Ivo heeft 3x in dat ding gezeten en toen hebben we m teruggebracht. Ivo zat er echt in van ' is dit het nu? Hoe kan ik hierin nu spelen!'.

Voor ivo geen succes dus omdat het een passief ding is, in een wipper kan hij zelf nog een beetje wippen. Alhoewel hij daar ook niet veel in zit.
Ivo ligt meestal in de box. Ik heb de babysit van triptrap, ideaal omdat ie hoog zit voor de poes als ik even uit de kamer moet.

Terug
Bovenaan