Schoolfoto

A

Anoniem

Guest
Sneu hoor,

MIjn oudste zoon van drie krijgt dinsdag op de peuterspeelzaal bezoek van de schoolfotograaf Hij mag  eerst alleen en daarna met z'n broertje 6.5 mnd op de foto. Spannend natuurlijk voor het mannetje. Ze hebben al een paar keer "geoefend" hoe ze dan moeten zitten, lachen enz. Nu  werd hij vrijdag  echt strontverkouden, zodanig dat z'n neusje helemaal kapot was. Mama is gelijk een kuur begonnen van zoutoploosing, vicks en Aloevera (voor z'n huid) en ja hoor dat lijkt aan te slaan Mike blij.
Halen we vanmorgen Brian uit zijn bedje heeft die vannacht de scherpte van zijn nageltjes op zijn gezichtje uitgeprobeerd. Hij zite eruit of hij met een katje heeft gevochten. Het eerste wat  Mike "straffend" zei, Nu kun je niet op de foto hoor!!
Nu hebben we nog een kleine 2 dagen en ik heb het al een aantal keer ingesmeerd met aloeëvera (puik spul)   hoop dat het snel wegtrekt.

Volgens mij zijn hier verder geen tips voor, maar ik wilde gewoon even mijn verhaaltje kwijt

Groetjes,
Achnita  

Hoi Achnita,

Zeker sneu zeg! Mijn dochtertje had dat 2 dagen voor we een fotosessie bij de fotograaf gingen doen... zo jammer.
Maar ja de fotograaf heeft de kras gewoon weggefotoshopt op de foto van Feline samen met haar neefje.

Ach en elke keer als ik die foto met kras zie denk ik weer: oh ja toen was ik vergeten haar nagels op tijd te knippen hahaha

groetjes Mariska

ps trouwens echt zo'n opmerking van je oudste zoontje die je moet opschrijven!!

Hoi hoi. Ik wilde alleen ff kwijt dat die schoolfoto's zooooo leuk zijn. Bij mijn oudste op de psz hebben ze in december of zo schoolfoto's laten maken en die zijn echt heel leuk. Tim zit dan op een stoeltje en de fotograaf liet hem zijn koppie draaien en dat is helemaal super geworden!! Hij is toch al heel fotogeniek, weet niet van wie die dat heeft want wij zijn dat absoluut niet haha..
Er werd toen ook een klassefoto gemaakt, echt lachen!!!
Ben benieuwd hoe de foto's worden..
Groetjes

Terug
Bovenaan