Schoolfotograaf Topic

De schoolfotograaf is geweest en we hebben van die echte schoolfoto’s gekregen, jullie ook?

Ik vind het zo’n braaf knulletje hier, mijn lieve snoetje van 18 mnd, Stijn.

ps. we hebben natuurlijk ook een echte klassenfoto maar die laat ik niet zien ivm de privacy

Haha, wat zit hij er mooi bij. Marissa is normaal best wel fotogeniek, als ik een foto wil nemen gaat ze er echt voor staan, maar bij het kinderdagverblijf kwam ook de fotograaf, maar wat hij ook deed en hoe iedereen haar ook probeerde af te leiden, ze stopte haar duim in dr mond, draaide haar hoofd naar de zijkant en dacht bekijken julllie het allemaal maar. Dus dit jaar geen "school"foto. Die van vorig jaar heb ik wel genomen, haar 1e "school'foto, maar vond de foto wel erg "gemaakt", hier en daar wat bijgewerkt.

Groetjes Bianca mv Marissa.

Wat een leuke foto zeg. Jamie is nog neit naar de fotograaf geweest. Ik weet ook eigenlijk niet of die wel komt hier op het kdv. Lijkt me wel erg leuk trouwens.

Gr. Natasja mv Jamie

Aaaah wat een schat! Hij wordt met de dag knapper.

Finn heeft ook zo'n foto. De juf had z'n haar lekker in de gel gezet met als gevolg dat ie op één foto met z'n hand door z'n haar gaat en daar heel raar bij kijkt, haha.

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan