'school'fotograaf

Hallo meiden,

Nog even een berichtje. Vandaag kwam op het kdv van de jongens de schoolfotograaf. Zo leuk!!
Het zou om 13:00 uur beginnen en ik had gezegd dat ik zou komen en vanochtend toen mijn man ze naar het kdv had gebracht had hij nog gezegd dat ik er zou zijn.

Kom ik daar 10 minuten voor tijd, kom ik de leidster tegen, zijn Dean en Jack al op de foto geweest :'(
Ik ben wel nog even gebleven voor de groepsfoto, waar ze trouwens erg leuk op staan. Toen ik weg ging moest Dean heel erg huilen (doet hij nooit) was wel even moeilijk maar ik jank tegenwoordig overal om. :)

Jammer dat ze niet even gebeld hebben dat het eerder zou beginnen, het is voor mij een hele onderneming om uberhaupt daar te komen ivm mijn hernia. Anyhoe, ben erg benieuwd naar het resultaat, vind het weer zo'n mijlpaal op de èèn of andere manier.

Fijne avond. Liefs Lynn.
 
Flauw dat ze niet even gewacht hebben of eerst andere kinderen gedaan hebben....Waarschijnlijk hebben ze er gewoon niet meer aan gedacht dat je zou komen....Hopelijk wel een mooie foto straks!
 
heb je al fotos?? flauw dat ze niet gewacht hebben! maar ja, niks meer aan te doen! hopelijk een mooie foto van je binkies straks!! leuk dat ze dat doen trouwens op het kdv!
 
Ja, we hebben de foto's dinsdag gekregen, echt hartstikke leuk!! Van hun samen, alleen en een groepsfoto. We hebben ze uiteraard allemaal genomen. Vind ze wel heel kostbaar (€36) maar js, de eerste zijn toch wel heel bijzonder.

Liefs
 
Terug
Bovenaan