schooltraktatie

Hallo allemaal,

mijn dochter wil graag trakteren op school als de kleine er is; prima leuk!
Maar wat is er leuk om te trakteren op school voor 6-7 jarigen? We zitten te denken aan cakejes met muisjes maar het lijkt mij ook leuk om iets origineels te doen,
Iemand nog ideeën?

Ik breek in vanuit het juniformum. Wat heel handig is, zijn soesjes gerold door witte chocola en dan door de muisjes. Deze kan je al eerder maken en dan invriezen.

Of langevingers door de chocola en dan muisjes.

succes!

wij zijn voor de lange vingers gegaan toen nathalia een zusje kreeg. maar dat was op de peuterspeelzaal. nu ze een broertje krijgt weet ik nog niet wat ik ga doen. ff googlen en k zal heus wel wat leuks vinden :D

google op traktatie broertje/zusje geboren

liefs do

Heb de vorige keer ook cakejes met muisjes gedaan, maar die snoepmuizen vind ik ook geen gek idee.

Bij de action hebben ze ook van die mini-boekjes van "tip de muis krijgt een broertje" t gaat toch maar om een stuk of 10 kids per groep.

Ligt er een beetje aan wat het mag kosten,

Je kan met een kartonnen bekertje 2 rietjjes en een ballon een luchtballonnetje maken en dan in het bekertje iets lekkers doen.
Als ballon kun je dan bijvoorbeeld een hoera een ... ballon nemen. of je doet het in de kleur blauw of roze.
Zo kun je kiezen voor gezond of ongezonde vulling.

Weet alleen niet of het voor die leeftijd ook nogsteeds leuk is.

succes!

heb al 2 x gewoon bij de bakker van die chocolaatjes laten halen bijv flesjes met muisjes of een speen met muisjes zulke dingen. ideaal je hoeft er niks aan te doen je leg ze op een schaaltje of dienblaadje en klaarr ben je

Terug
Bovenaan