Schoonmaaktik

Hee meiden,,

Sinds paar weken heb ik echt een Schoonmaaktik..
Ben wel van het netjes, maar nu moet alles schoon als het al vies wordt
Hebben jullie hier ook last van ?

Groetjes Meisje1990
 
Hoi ik weet niet hoelang je zwanger bent. MAar zelf heb ik nergens puff in. Ben altijd zo'n schoonmaak wonder, maar nu is het een stuk minder.
MAar volgens mij ben jij een stuk verder, dus meer energie en dan hoor je vaak dat zwangeren nesteldrang en dus een schoonmaak tik krijgen. Wel positief. Je kan ook bij mij langs komen hoor hhihihi

x yvonne
 
he meis dat is heel normaal zoals zusteryvonne zegt is dat een nesteldrang dat kan je al heel vroeg hebben en sommige helemaal niet meestal heb je dat als je rond de 25 weken zit of eerder,

Ik zelf heb ook die drang ( morgen 28 weken) maar geen puf ervoor maja komt ook dat ik bloedarmoede heb en nog eens lage bloeddruk dus allebij geeft heel erg moe heid plus nog een dochter van 3 rond huppelen pfff, ach ja straks gaat het beter hopenlijk.

Dus ga lekker schoonmaken en misschien al vast de baby kamer klaar maken? ligt eraan hoever je bent wij gaan volgende week beginnen

liefs schoonmaakse
 
ha,

Gewoon lekker aan toegeven en straks na de bevalling weet je dat alles super schoon is en je het alleen maar bij hoef te houden. Heb je nog meer tijd voor de kleine

groetjes
 
Nou ik heb op het moment het tegenovergestelde haha. Ben normaal al niet zo'n poetsmiep (t is wel schoon hoor niet dat je denkt dat t hier een zooi is enz haha) en nu heb ik er al helemaal weinig puf voor. Miss wordt t beter na de 12 weken, ben nu 11 weken 5 dagen.

xx
 
hahaha hier ook zo een....ik ben ook mijn hele zwangerschap aan het poetsen!mijn huis heeft er nog nooit zo netjes en schoon uitgezien :)

geniet lekker van je schone huis!
 
Terug
Bovenaan