schoonmaaktrucs gevraagd

Hoi allemaal

Zijn er onder ons nog dames die een manier weten om vlekken uit spullen te krijgen?
Vooral de slabjes zijn niet meer schoon te krijgen.Als ik ergens heen ga probeer ik zo'n schoon mogelijk slabje mee te nemen,want het lijkt net of ik ze niet was.

En dat doe ik echt wel!
Kleertjes krijg ik gewoon goed schoon.Zelfs de kleding van de jongens die overal op klimmen en klauteren worden schoon.

Oftewel HELP!!!!

Groetjes Jessica

Hoi,

misschien is een kunststof slabbetje wel wat voor joyce. Zo een met mouwtjes. Die hoef je alleen maar af te spoelen en kan dan de volgende voeding weer gebruikt worden. Dat scheelt echt bergen was.

Groetjes van marloes

Hey Jessica,

ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, dat je dan mss rare gezichten van mensen krijgt.
Maar ik heb  daar om eerlijk te zijn het lak aan hoor!!
Een slab is toch om vies te worden??
Ik krijg de vlekken er ook niet uit trouwens.

Groetjes Debby.

Ha Ha. Vooral wortel mooooooi oranje alles.... (not).
Ik gooi nu de slab gelijk in het water na de hap en dan met de eerst volgende was gaat het mee. Dit gaat beter, maar het is er nog niet helemaal uit....
Mijn collega deed altijd met alle witte spullen eens in de zoveel tijd weken in water met een klein scheutje bleekwater en dan daarna goed uitwassen.
Succes.
Groetjes Lynn

Ik heb toevallig net 2 slabbetjes besteld waar ze ook met de armen in gaan bij baby and more punt nl.
Ik krijg de slabbetjes van Birgit ook niet schoon, dat maakt me niet zo veel uit, maar het zijn niet alleen haar slabbetjes die vies zijn, ook haar shirtjes en soms haar broek
Ik rol haar mouwtjes op, ze heeft een stoffen slab om met daar overheen zo'n plastik slab van de hema, en als je even niet op let heeft ze haar handje onder de slab en stopt ze die net na een hapgroenten in haar mond en smeert ze alles onder.
Ik blijf aan het wassen! Dus ik hoop dat dit de oplossing is :)

Gr Evelien

Hoi,

Ik gebruik ook plastic slabbetjes... Echt ideaal!!
Als ik weg ga dan neem ik wel een normale slab mee maar die worden inderdaad niet meer schoon. Slabbetjes zijn er om vies te worden dus ik heb er ook echt maling aan.
Die met mouwtjes lijken mij erg handig. Al moet ik zeggen dat kyra niet echt last heeft van het... ik wil ook nog even mijn handen in mijn mond doen tijdens het eten.

Groetjes,

Frieda

Hoi dames,

Een tabletje Steradent (ja, die voor kunstgebitten) bij de witte was doet echt wonderen!

En voor de gebruikers van plastic slabber: Bij de Ikea hebben ze nieuwe. Een blauwe en een groene met mouwtjes en een lekkere lange voorkant! € 2,95 per twee.
Na het fruit en groente even een doekje erover heen en klaar voor de volgende keer!

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan