schoonmaakwoede

hoi hoi hebben jullieook allast van schoonmaakwoedeik loop alheelde dag te poetsen want alles moet schoon schoon schoon haha alleen balen dat we in het huis van vrienden wonen momenteelomdat hun een paar maanden op vakantie zijn hopen dat ik als we weer thuis zijn ik ook nog puf heb voormijn eigenhuisje haha'
hoe gaat het verdermet jullie allemaal nog volhouden
groetjes bambie

ik zou best willen, maar dat lukt me allemaal niet meer.
En ach, als het dan lukt om alles een keer met de stofzuiger langs te gaan, en het er redelijk opgeruimd uitziet, ben ik ook al weer best tevreden.
De eerste keer had ik er meer " last" van! (maar toen liep er ook nog geen peuter door het huis die ook wel wat energie vraagt - en ik hem graag geef!)

Nou, heb ik nog geen last van! Ik denk nu zo dat alles wat ik nu schoonmaak tegen die tijd dat de kleine bijna komt alles weer moet gebeuren...dus doe gewoon de dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden.

Ik begin er ook langzaam last van te krijgen, voornamelijk opruimwoede. Maar het schiet niet op! We zitten namelijk in een verbouwing, een aanbouw, en als die kamers klaar zijn dan kan ik pas gaan inrichten en verschuiven en opruimen. Mijn hoofd zit vol met ideeen en plannen maar kan ze nog niet uitvoeren! Frustrerend!
Je vrienden zullen wel blij zijn met dat poetsen van jou! Raar fenomeen he! Nesteldrang!

Ja ik herken het helaas, stofzuigen,afstoffen, kleding kast opruimen noem het maar op en ik heb het de laatste paar dagen gedaan.
Maar ja heb hier net ook een verbouwing gehad dus kon ook wel goede opruim beurt gebruiken.

Terug
Bovenaan