schoonmaken, opruimen en nog meer schoonmaken

Wie o wie heeft er nu al last van, net als ik?
ik ben nu 25w2d zwanger en ik poets me half dood. hhahaha er zijn wel dagen dat ik denk ik ga dit doen en doe het dan niet, maar over het algemeen, ben ik hele dagen in de weer om alles hier maar zo schoon mogelijk te krijgen.... hou minstens 1 x per week een grote schoonmaak en verder sta ik bijna de hele dag met een poetsdoek in mijn handen... Lang leve de nesteldrang

Hier is het even wat minder,, nou ja gister wel nog staan spitten om 30bloembollen die ik vergeten was nog in de grond te krijgen,,haha
Verder wil ik wel vanalles, maar het is zo druk op het moment dat ik het liefste op de bank zak, of achter de pc,,haha
Wij hebben wel alles al opgeruimd/uitgezocht, veel weggegooid, maar het mag ook nog wel even wegblijven die nesteldrang, nog bijna 12wk te gaan dus nog tijd zat om assepoester uit te hangen,,haha
Groetjes

Hier ook flink aan de poets en aan het opruimen,
haha overal heb ik lijstjes van wat ik nog een grote schoonmaakbeurt moet geven voor de bevalling, welke kasten er nog uitgezocht moeten worden en wat ik nog in huis moet halen,

Liefs Marina

Hier ook al flink aan het opruimen en wassen en schoonmaken help we moeten nog best lang ik hoop dat als het verlof tijd is ik dan ook echt kan niets doen(vast niet)

Groetjes Joos

Haha, bij mij begint het langzaam te ontstaan.... vooral opruim- en weggooiwoede, lijstjes om schoon te maken, maar moet zeggen dat ik ook behoorlijk lui ben daarin (altijd al geweest). Vandaag de douchecabine ontkalkt (!) en ga straks het wiegje schoonmaken/poetsen/ontsmetten.... O ja, en speelgoed uitzoeken wat ik heb gekregen van schoonzus en wat ik bewaar gaat in de wasmachine. Dus eigenlijk ben ik heel goed bezig, al zeg ik het zelf, hahah!

Ik was ook niet zo'n grote poetser hoor... was wel altijd schoon, maar wel rommelig.... en nu?? zodra er iets op tafel staat wat er niet hoort ruim ik het op... jassen direct op de kapstok (hing ze anders aan de stoel) vind mijn huis ineens stinken (word binnen gerookt) en mijn grodijnen wil ik elke dag wel wassen hahaha.....

Vandaag ff een rustdag ingebouwd... wel zin om dingen te doen, maar geef puf ben echt enorm moe....

Terug
Bovenaan