Schoonmaken

Kan onderhand het hele huis wel weer schoonmaken, had ik 2 weken geleden al gedaan maar ja zo schiet het niet echt op. Doordat ik zo langzaam ben, ben ik ook de hele dag bezig, fa wel steeds even zitten om uit te puffen maar echt lekker gaat het niet.
Iemand nog wat leuks aan het doen. / te vertellen? X

Mijn huisje is lekker gepoetst door onze poetsster, heerlijk lentegevoel krijg je er ook van, schoon huis en zon.
belasting is de deur uit, nu ik weer helder ben kon ik mooi even alles op rij zetten en krijgen mooi bedragje terug, kunnen precies alle rekeningen van de zwangerschap en bevalling en opvang uit vermoed ik. ben ik heeeel blij mee
Blijkt dat we ook nog maandelijks recht hebben op kindgebonden budget, ik vind best, elke euro is welkom hihihihi
ik kom sinds paar daagjes eindelijk weer buiten en sindsdien is het mooi weer :-D
op krampjes in de nacht na gaat het lekker met mijn meiske en ook onze oudste en ik zijn gezonder met de antibioticakuren van ons

Leven is hier zoveel beter nu ons meisje er is. Ik hoop dat je binnenkort ook bij de club hoort.
Het is zo fijn om je lijf weer te hebben en dingen te kunnen. Moet soms nog echt ff wennen, oja ik kan weer bukken, oja dat kan ik ook zelf weer. Vergeet het soms nog!

ik ben een beetje aan het keutelen. zuslief heeft net badkamer gedaan.. ik moetnog 2 klussen de keukenla en dee voorraadkast.
maar vind het wel ff best misschien vanavond en anders morgen ochtend even. ganu lekker in de zon hoor

Heb mezelf prima vermaakt vandaag,vanmorgen wasjes gedraaid en rustig aan gedaan,vanmiddag met dochter in de tuin gezeten.en vanmiddag gestofzuigd en keuken nog gesopt,en vanmiddag met kindjes in de speeltuin,hun spelen mama lekker op het bankje met andere mamas van dochters school babbellen.en natuurlijk kids in de gaten houden,thuis was binnengehaald en eten gemaakt.nu weer mama tijdman doet ze nu n bad

liefs jootje

Terug
Bovenaan